26 Μαρτίου 2015

Ο ΑΚRAT ΜΗΝΕΣ ΟΛΆΚΕΡΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΥΣΕ ΕΙΣ ΤΟ ΑΔΗΦΑΓΟΝ FB.... ΠΛΗΡΗΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΉ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΉ ΑΝΑΛΥΣΗ...

Πριν από μήνας με ένα κομμάτι ψωμάκι αποφάσισα να περιηγηθώ εις το FBμπούκι... Αξιοπρεπής, έστω και αν ήμουν πτωχός εις το εν λόγω εξωτικό μέρος εισήλθα με φοβίαν περισσή.

Δεν ήταν το άγνωστο που με τρόμαζε, πολύπειρος γαρ, ήταν η ενσυνείδητος αποφυγή παλαιών λαθών που είχα κάμνει εις το παρελθόν ωσάν νεότερος πχ εις το ωραίον ΤΟΤΕ site γνωριμιών το γνωστόν SXESEIS.GR. Eν ολίγοις δεν επεθύμουν, ένεκα γάμου, να εισέλθω εις ερωτικάς περιπτύξεις άτινες θα με ξεστράτιζαν από την κόσμιαν και ηθική ζωή μου... Τι ηθικολόγος ο έρμος...

Εισήλθα λοιπόν με στόχο να κάνω γνωστό το blog μου εις τους συγχωριανούς μου. Επίσης να αποκτήσω μια άμεση επαφή με διάφορους γνωστούς μου συνblogκερ που τα είχαν παρατήσει και είχαν μπουκάρει εις το fb...

Μπαίνω κούτσα κούτσα εις το δάσος του fb... Να η μια αναρτησούλα... Να η ετέρα ψιλό δημοσίευση.... Και εσυνέβη κάτι το μαγικά ΣΑΧΛΟ και αηδιαστικό. Όσο έμπαινα μέσα τόσο ΆΔΕΙΑΖΑ... Πνευματικά εννοώ... Παρατούσα το blog μου, με ενδιέφεραν τα like, άρχιζα να απαντώ εις πάσαν ένα... Να τι κάνει ο Μήτσος, ο Νώντας, ο Φιρφιρίκος... Να οι μικρές αναρτησούλες, κόπηκαν τα μεγάλα κείμενα...


ΌΛΑ ΣΤΟΝ ΒΩΜΌ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΊΑΣ.... Της φαύλης επιτυχίας... Με άδειο πνεύμα λοιπόν... Και εξυπναδούρικες ατάκες... Τα είχα περάσει και στο forum του SXESEIS.GR.....

Μίνιμουμ στο μίνιμουμ ήλθα και έγινα ένας κοντόχοντρος πνευματικά... Ένας λιλιπούτειος μπαγάσας εραστής του like... Λίγα λόγια, λίγια λόγια. λίγα λόγια.... στο τέλος ΚΑΝΕΝΑ λογάκι μόνο φωτό, βίδεο και ατάκες.... ΈΝΑ ΣΙΧΑΜΑ...

Για αυτό φίλτατοι ξεχασμένοι συνbloger.... ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΟΥ.... ΟΥΦ...

Το θέμα του φλερτ το κοντρολάρω ένεκα πείρας... Αν δε αφεθείς... Με δέκα ραντεβού στην τσέπα θα είναι κανείς.... Έβαλα δε και την φάτσα μου στο fb είδαν τι ωραίος χαχαχα τύπος είμαι ... Που να στείλουν μήνυμα οι τσούπρες... Λάκισαν ούλες... ΕΥΤΥΧΩΣ....

Συμπέρασμα.... ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΑΛΑΝΙΑ ΜΕ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑΑΑΑΑΑΑ ....

ΣΙΧΑΜΑ ΚΑΙ ΡΟΥΦΗΧΤΡΑ ... ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΑΜΜΟΣ ΤΟ fb.... Μακριά και αλάργα....


(πάντως αν ήθελα να βρω τσούπρα, θα έμπαινα επί τούτου σε ένα site γνωριμιών με ένα ωραίο forum και όχι να είμαι στο περίπου...)



14 σχόλια:

  1. Κι άλλοι έχουν εκφράσει τις ίδιες σκέψεις akrat.Εγώ πάλι από τότε που έκανα το μπλογκ ξέκοψα με το ΦΒ στην ουσία. Από όσο θα έχεις δει τις αναρτήσεις μου στο μπλογκ μου ποτέ δεν σταμάτησα ☺
    Στο ΦΒ δημοσιεύω την ανάρτηση μου και ό,τι προλάβω μετά.... Μπαίνω σαν αντιβίωση μετά για να δω αν υπάρχει κανένα μήνυμα ή κάτι ουσιαστικό!
    Εγώ γιατί δεν την είδα τη φάτσα σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. airis με έκανες φίλο και στο φβ αλλά πέρασα απαρατήρητος θα δω τι θα γίνει αν θα ματαμπώ ίδωμεν.... λες να το πάρω και μουά σαν χάπι ;

      Διαγραφή
    2. airis με έκανες φίλο και στο φβ αλλά πέρασα απαρατήρητος θα δω τι θα γίνει αν θα ματαμπώ ίδωμεν.... λες να το πάρω και μουά σαν χάπι ;

      Διαγραφή
    3. airis με έκανες φίλο και στο φβ αλλά πέρασα απαρατήρητος θα δω τι θα γίνει αν θα ματαμπώ ίδωμεν.... λες να το πάρω και μουά σαν χάπι ;

      Διαγραφή
  2. Οι εμπειρία αποκτάται πάντα αρνητικά ή στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα....
    Ευτυχώς δεν μπήκα σ'αυτό το πειρασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύσιππος

      έτσι είναι να μην ξεχνάμε ότι κάνουμε εις την ζωή μας και κουτσουκέλες

      Διαγραφή
  3. Και στο fb εσύ με τον τρόπο σου καθοριζεις τους όρους λειτουργιας και οι επισκέπτες ακολουθούν Αν δεν τους κάνει ή αποχωρούν ή τους αποχωρεις :) κοινώς delete:) Ρε συ,όμορφε,έμεινα με το "παράπονο",εμένα γιατι δε μου την έχουνε πέσει μέσα στο fb? Μήνα δεν ειμαι έμορφος; :) Μήνα δεν διαθέτω κάλλη; :)) Την απάντηση μου την εδωσε ενας φιλος,οταν ειχα ξεκινήσει sτο fb:Να δηλώσεις οικογενειακή κατάσταση και ηλικια,αλλιώς θα σου την πέφτουνε οι νηστικές:) Και ειχε δικιο,ποια να την πέσει σήμερον σ'εναν "γέροντα" ετών 64; :)))
    Ετσι ησυχασα...
    Τώρα για το μπλόγκινγκ...Μου εδωσε πολλά,του εδωσα άλλα τόσα,δεν το χόρτασα,απλώς του εχει λειψει εκεινη η σπιρτάδα του παλιού καιρού...Για να γυρισω στο μπλογκινγκ πρέπειι να επιστρέψουν δέκα akrat του παλιού καιρού,δυστυχώς από κεινη την εποχ΄η απομεινατε,να κρατάτε μπλογκοΘερμοπύλες,εσύ,ο αθεόφοβος,η athinovio...Aντε να κανουν πως επιστρεφουιν ο NdN,το Skouliki,το Δυοσμαράκι,ο Τζονακος και...και...και...να δεις πως επιστρεφω τρεχοντας:)) Πάντως δε μου γλυτωνεις,έτσι κι αλλιώς σε παρακολουθώ εδω μεσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα με ΤΙΜΑΣ ιδιαίτερα .... λέω να ανοίξω δέκα μπλογκ με διαφορετικά ονόματα χαχα

      Διαγραφή
  4. Eπίσης συμφωνώ!
    Κατηγορηματικά κατά του φεισμπούκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάπως περίεργα όλα αυτά τα περί facebook και δεν καταλαβαίνω γιατί το μπέρδεμα...
    Περιπλανιέμαι πάνω από τρία χρόνια εκεί μέσα και το βρίσκω, όπως και το τουίτερ, συναρπαστικό. Μιλάς με τους φίλους σε πραγματικό χρόνο, μαθαίνεις τα τελευταία νέα άμεσα και, το βασικότερο, όταν δεν σου αρέσει κάποιος τον μπλοκάρεις και ησύχασες!
    Βέβαια αν ψάχνει κανείς κάτι άλλο, όταν δεν μπορεί ή δεν θέλει να το βρει στην πραγματική ζωή, υπάρχουν άλλοι χώροι που καμιά σχέση δεν έχουν με το λατρεμένο facebook.
    Αυτά όμως είναι απόψεις και ο καθένας ζει και πορεύεται σύμφωνα με τη δική του φίλε μου akrat.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουκλίτη

    καλημέρα εγώ είπα τα δικά μου ζόρια είναι το fb καλό. όποιος σαν εμένα ζορίζεται .... γι αυτό παρλάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε