30 Μαΐου 2014

ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ.... ΟΣΟ ΕΓΩ.... ΕΓΩ.... ΕΓΩ....









Πλάσματα κατακαημένα, φοβισμένα, ελλειπή μας την έχουν στημένη μόρτες... Εγώ ξέρω αυτό, εγώ ξέρω εκείνο... Θυμάσαι που το έλεγα αυτό εγώ? Ε να βγήκε....

Τι πράγμα είναι τούτο καλέ.... Και σκορπίζουν την καταστροφή γύρω τους.... Και έχουν θράσος και σε πυροβολούν κατάστηθα.... Και είναι και θιγμένα σαν αντιμιλάς...

Στην πραγματικότητα αυτό που αισθάνομαι είναι μια απίστευτη θλίψη... Μια θλίψη οκτώ χιλιομέτρων...




Τα κάνουν πάντα στην προσωπική τους ζωή ΣΚΑΤΑ... Και έχουν το θράσος να ξαμολάνε μύδρους και να δίνουν διαταγές .... Λες και είναι Πάπες...

Φοβισμένα ανθρωπάρια..... Εγώ το προέβλεψα... Εγώ το είπα... Εγώ... Εγώ... Εγώ...

Προσέξτε δεν είπα ότι είναι καλό να είναι κανείς γονυπετής και οσφιοκάμπτης.... Ούτε να απολογείται πρωί βράδυ και να είναι ένα ζούδι μονάχο αυτοκριτικό...

Αλλά βρε παιδί μου αυτό το εγώ....

Και εν τω μεταξύ το τρομερό είναι ότι όσο σέβεται κανείς και δεν κοντράρει... Παίρνουν και θράσος.... Αλλά ένα να ξέρουν... Μέρα μέρα, ώρα ώρα .... ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ πόσο ρηχοί είναι σαν την παλαιά θάλασσα της Λούτσας...

Λοιπόν, κάντε τους παρέα που και που αλλά ξούπατις.... Διώξτε τους... Αλάργα....

αυτό είναι .... ξανά έκανα μια ηθικοπλασία.... χαχα


11 σχόλια:

  1. Εσύ κάτι ξέρεις και μιλάς τόσο πολύ για τους ΕΓΩ. Συμφωνώ, γιατί και σε μένα αυτοί οι τύποι είναι αντιπαθέστατοι.
    Για το συγκεκριμένο βίντεο έχω να πω πως πρέπει να αλλάξουν στούντιο ηχογράφησης γιατί η ακουστική είναι χάλια.
    Εντάξει, για τη φωνή δεν μπορείς να έχεις και πολλές απαιτήσεις, συμπαθητική, αλλά όταν ερμηνεύει τραγούδι του Στέλιου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουκλίτη καλησπέρα

      συγνώμη που απαντώ τόσο αργά αλλά κάτι ξανασυνέβηκε...

      το βίδεο το έβαλα εντελώς για χαβαλέ...

      γενικά θα πρότεινα να πάψει να τραγουδά ... δημοσίως..

      Διαγραφή
  2. Με τοσο πολυ "εγω"
    νομιζουμε πως ειμαστε μονοι μας
    επανω στη γη.
    Να που εγκειται τελικα
    η μοναξια μας!

    καλοξ-ημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επίσης φιλενάδα

      επίσης...

      είμαστε μόνοι επειδή μεγαλώσαμε στο ΕΓΩ...

      Διαγραφή
  3. Ξερεις ποιος ειμαι εγω; :) Πραγματικά τετοιοι άνθρωποι ειναι για μπάτσες,μεγαλοσχήμονες,μεγαλοφαφλατάδες,εγω αυτο,εγω εκεινο,εγω το άλλο,για όλα εχουν αποψη και ειναι πάντα η μόνη σωστή,εσυ δεν ξερεις,αυτός τα ξερεi όλα...Kαι φυσικά αυτη η συμπερφορά συνοδευεται συχνά και με οσφυοκαμψιες και κωλοτουμπες,φτυνει σημερα εκει που εγλυφε χτες,γλυφει σημερα εκει που εφτυνε χτες και πάλι απ'την αρχή... Όμως,φiλε akrat,η ζωή τα φερνε αλλώς,ερχετα η μπάτσα,ερχετα η κατραπακά κα τοτε να τον δω το μεγαλοφαφλατά,να την ουρά κάτω απ'τα σκέλια...Ναι,μα,ξερεις,οχι,εγω,δεν....,Ισα,αδιστακτα καθάρματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. vad

      θα διαφωνήσω...

      οι χειρότεροι είναι οι ξερόλες που δεν κάνουν κολοτούμπες.... που είναι εγωιστές... μακράς διάρκειας...

      που ζουν μέσα στο εγώ...

      όχι ότι αυτοί που γράφεις δεν είναι αυτοί που γράφεις...

      είναι απλά νούμερο δύο..

      Διαγραφή
  4. Ax, φίλε Ακράτ... Μακριά, πολύ μακριά ας μένουμε από τοξικούς ανθρώπους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα φιλε, χαθηκαμε. exoaptonkyklo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παλαιόφιλε

    τι κάνεις φίλτατε??

    όντως θα μπω από δευτέρα να δω τι κάνεις...

    χάρηκα πάρα πολύ φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φιλε μη κοιτας το μπλογκ που βγαζει ο συνδεσμος. ειδα οτι με επισκεφτηκες. Εδω θα με βρισκεις exoaptonkyklo.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε