29 Απριλίου 2014

Εγώ δεν είμαι ποιητής.















Εγώ δεν είμαι ποιητής.

Εγώ δεν φλέγομαι από τίποτα.

Η ζωή περνάει ατάραχα σαν τον μπακλαβά γωνία, που ξεράθηκε αδιάθετος.

Εγώ είμαι καλό παιδί, και Χριστιανός.

Δεν κλέβω, δεν ρωτάω, δεν ζω στα άκρα.







Μοιρολογώ, μονάχα για την χαμένη αξία της πεταλούδας, την σήμερον ημέραν.

Εσύ που φωνάζεις σπαρακτικά και ζητάς το δίκαιο σου, στο λέω πάραυτα....

Με ενοχλείς. Αισθητικά και πνευματικά.

Θέλω να ζω μέσα στις μενεξεδί γλαυδιόλες, τα φούξια μύρτιλλα και το λιωμένο ιπποφαές.

Δεν είμαι άνθρωπος της κεντρικής λεωφόρου. Μου αρκεί η πάροδος.

Θέλω να σκύβω σαν περνά ο πάσα ένας. Θέλω να αγαπώ όσα μου άφησαν στο λιόγερμα οι ανοιξιάτικες παπαρούνες αριθμός τριάντα φεύγα...

Θέλω να είμαι ένας αναίσθητος ανθρωπάκος, στην γωνία που μου παραχώρησαν οι καλοί.

Καλοί για μας, καλοί δηλαδή άνθρωποι.





Διώξτε από κοντά μου τα ζουμερά ερπετά. Διώξτε από κοντά μου εσένα που με τραβά ο έρωτας κοντά σου. Αμαρτία να φλογιστώ τώρα που έρχεται του δρεπανιού το Άγιο σήμα.

Φέρτε μου του κόσμου τα βαρετά σύμβολα. Φέρτε μου τα ανούσια γραπτά του κόσμου τα πνευματικά ναρκωτικά.


Θα τα πιώ.....







6 σχόλια:

  1. Καμιά φορά αναρωτιέμαι αν ο ιδιοκτήτης του μπλογκ παραμένει ο ίδιος. Απο πότε βρε εσύ έγινες χριστιανός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρε κοριτσάκι βρε κοριτσάκι

    τίποτα δεν άλλαξε

    δες το λίγο ειρωνικά το ποιηματάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μωρε επειδη το ειδα ειρωνικα το ειπα,εσυ εκει μεσα στις ειρωνιες πετας και αληθειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε,αφού ζητάτε πνευματικά ναρκωτικά,
    κερνάμε σοφίες ...

    Ο νόμος των κύκλων
    Πολλές φορές, αυτά που εμείς ονομάζουμε καταστροφές, δεν είναι τίποτα περισσότερο από επιστροφές σ' ένα νόμο που έχει παραβιαστεί χιλιάδες φορές.
    Η ιστορία της Γης είναι μια ιστορία παραβιάσεων......
    Koyaanisqatsi- γνωστό και ως Κογιανισκάτσι: δηλ.Ζωή χωρίς ισορροπία, είναι μια ταινία που γυρίστηκε από το 1975 μέχρι το 1982 από τον Αμερικάνο σκηνοθέτη Γκόντφρεϊ Ρέτζιο
    http://www.youtube.com/watch?v=LFBijDU8PpE

    .......πιείτε και στην υγειά μας

    http://amazonsday.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε,αφού ζητάτε πνευματικά ναρκωτικά,
    κερνάμε σοφίες ...
    Ο νόμος των κύκλων
    Πολλές φορές, αυτά που εμείς ονομάζουμε καταστροφές, δεν είναι τίποτα περισσότερο από επιστροφές σ' ένα νόμο που έχει παραβιαστεί χιλιάδες φορές.
    Η ιστορία της Γης είναι μια ιστορία παραβιάσεων......
    Koyaanisqatsi- Κογιανισκάτσι, γνωστό και ως Κογιανισκάτσι: Ζωή χωρίς ισορροπία, είναι μια ταινία που γυρίστηκε από το 1975 μέχρι το 1982 και σκηνοθετήθηκε από τον Αμερικάνο σκηνοθέτη Γκόντφρεϊ Ρέτζιο. Βικιπαίδεια
    http://www.youtube.com/watch?v=LFBijDU8PpE
    πιείτε και στην υγειά μας
    (σχόλιο σταλμένο δυο φορές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε