11 Δεκεμβρίου 2013

Είσαι μεγάλος Μ.......ς παλαιπ......η Γ........νται Ζώον







Τις προάλλες κάποιος συγγενής ξέχασε το τηλέφωνό της ανοικτό. Έτσι μπόρεσα να ακούσω   την άποψη του ετέρου συγγενούς δια εμέ....

Δεν έχω πρόθεση να πω το καλλωπιστικό επίθετο που έκφρασε. Αλλά ήταν μια καλή ευκαιρία να καταγράψω την γενικότερη αίσθηση που με διακατέχει. 

Παρατηρώντας το διαδίκτυο πχ το Youtube ή ιστοσελίδες που γράφουν σχόλια οι άνθρωποι ή ακόμα ακόμα και το δικό μου Blog διαπίστωσα ότι οι άνθρωποι εκφράζονται με άνεση κυρίως με βρισιές.

Το ότι δεν είμαι ηθικολόγος νομίζω φαίνεται. Αλλά από την άνεση και ίσως στην μια βρισιά που και που ως το σημείο τα μόνα εκφραστικά σου μέσα να είναι το Γ.....ου , το Μ....ς ή άλλα, υπάρχει μεγάλη απόσταση.

Η οσμή που έχω είναι ότι αυτοί που βρίζουν ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ είναι άκρως φοβισμένα άτομα. Μου θυμίζουν τα Chat όπου εν τη θεωρία.... οι γυναίκες κάνουν στον έρωτα ΤΑ ΠΑΝΤΑ και στην πραγματικότητα δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Ή τα αγόρια ή οι μεσήλικες που διαλαλούμε τις δήθεν απίστευτες χρονικές ικανότητες μας.... Ενώ στην πράξη θα πρέπει πάραυτα να παμε μάλλον στο ανδρολογικό ινστιτούτο για πρόωρη εκσπερμάτωση....

Τις περισσότερες φορές οι υβριστές αποπνέουν μια φρενίτιδα, ένα καημό. Τον αισθάνομαι ή την αισθάνομαι σαν λίγο ή λίγη.... Θες να απαντήσεις αλλά σκέπτομαι ότι είναι θέματα ψυχαναλυτικής φύσεως.

Παρ' όλα αυτά και δια ζώσης οι υβριστές είναι αρκετοί. Στην ζωή μου την νέα υπήρξα. Δεν θα ξεχάσω τυφλωμένος από μια ακαταμάχητη πίεση - μίσος - σε μάζωξη στελεχών μιας εταιρίας και όντας σε παροξυσμό ανταγωνισμού είπα το  αμίμμητο " θα τυπώνουμε με αυτόν τον τρόπο θα τους σκίσουμε τα βάρδουλα και θα τους γ.....ε ". Ναι ναι σε συνάθροιση στελεχών, εργοδοτών. Και το ωραίο ήταν ότι δεν το κατάλαβα ο άθλιος. Ο διωγμός μου από τις συναθροίσεις για μεγάλο διάστημα ήταν το αποτέλεσμα μιας βαθιάς ενδοσκόπησης.

Έκτοτε προσπαθώ να μην υβρίζω.

Μήπως στο διαδύκτιο θα ήταν καλό να σταματήσουμε να απαντούμε σε υβριστές ;



8 σχόλια:

  1. Καλημέρα..Δεν μπορώ να καταλάβω την Γ....λέξη...δεν μου βγαίνει η κατάληξη.... Τέλος πάντων...ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα

    μωρέ δεν τα πάω καλά με τον ορθή γραφή...

    έβαλα ένα Ν οπότε βγάζεις νόημα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο υβριστής ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΑ είναι φοβισμένος και ανασφαλής.Συμφωνώ απόλυτα.
    'Αλλη εκδήλωση του φόβου είναι η Εριστικότητα-επιθετικότητα που και πάλι θα εκφραστεί με βρισιές.
    Όσο για το internet κλπ η ανωνυμία και απόσταση βοηθάει ακόμη περισσότερο να απασφαλίσει ότι κρύβει κανείς .Αληθινά,"εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω. Είναι πολλοί εκείνοι που εδώ μέσα, στο διαδίκτυο δηλαδή, βγάζουν έναν άλλο εαυτό αντίθετο από αυτόν που έχουν στην καθημερινότητά τους. Με τρομάζει αυτό. Την πάτησα αρκετές φορές στα 4 χρόνια που έχω το blog. Tώρα είμαι πιο προσεκτική, ειδικά όταν διακρίνω πως κάποιος πίσως από ένα ψευδώνυμο προσπαθεί να με διαβάλλει.
      Η αλήθεια είναι όμως πως γενικά θα βρίσω μόνο όταν θα έχω γίνει έξαλλη! Και σιχαίνομαι να βλέπω γυναίκες να βρίζουν! Τέλος πάντων, τώρα φίλε Ακρατ ξέρεις και την άποψη του συγγενή για σένα! Καλό αυτό!
      Καλές γιορτές εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. καλώς ήλθες Εύα...

      δεν είναι καλό που έμαθα....

      δεν έχω ηρεμήσει και βαριέμαι να μιλήσω μαζί του....

      Διαγραφή
  4. αγαπητέ φίλε είμαι απόλυτα σύμφωνος με τα λεγόμενά σου

    ευχαριστώ πολύ για την τοποθέτησή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτο το να σκυλοβριζονται αγνωστοι μεσα στο διαδίκτυο,δεν το καταλαβα ποτέ!Θες να ριξεις "γαλλικά",βρε αδερφέ,ψάξε γυρω σου,στην πραγματική ζωή,εχει πολλούς μακάκες να βρισεις,δε χρειάζεται να τους ψάχνεις στο διαδίκτυο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύσσιπε, αυτά μην τα πεις παραέξω, εδώ όλοι σωβρακόμυαλοι είμαστε, δεν πειράζει...

      Διαγραφή

λαλατε