21 Οκτωβρίου 2013

ΦΤΑΝΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.... !!!!!! ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ.....



Σαν πηγαίνω στην Τήνο και βλέπω την ανηφοριά, σαν η μάνα μου κίναγε ξυπόλυτη την ανηφόρα από την Παναγιά την Λιαουτσάνισα για το σπίτι, σφιγγόταν η ψυχή μου...

Μια φορά και εγώ έκανα την πορεία Μαραθών Αθήνα...

Αλλά να ξεκινάς από την ωραιοτάτη Θεσσαλονίκη και να φτάνεις στην Αθήνα ποδοράτα.... Ε τότε δεν είναι αστείο πράγμα..!!!!!!!!

Οι φύλακες των σχολείων που η κυβέρνηση ξεπάστρεψε βρήκαν το κουράγιο τους το θάρος και την αποφασιστικότητα και το τόλμησαν...

Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τα πόδια......... Σήμερα θα κοιμηθούν στο σπίτι "μας" στην ΕΡΤ και αύριο θα κατέβουν Σύνταγμα για να πούνε τον πόνο τους στους καρεκλοκένταυρους...

Να τους πούνε ότι τα παιδάκια τους θα μείνουν πεινασμένα. Ότι ποιός θα τους πάρει στην δούλεψή του όταν εκατοντάδες χιλιάδες γυρνοβολούν άνεργοι...

Η απελπισιά θεριεύει αλλά θεριεύει και η αποφασιστικότητα των ανθρώπων που ρίχνονται στην ανημπόρια της ανεργίας.




εγώ φίλοι συνταράχτηκα χτες που το έμαθα...

είχα αύριο να κάνω κάτι αλλά ΤΟ ΑΝΕΛΑΛΛΑ για να πάω να συμπαρασταθώ

ανθρώπινα έχω πάθει πλάκα!!!!!!!!! Θεσσαλονίκη Αθήνα με τα πόδια ;;;;;;;

αξίζει να συμπαρασταθούμε


και το μπλογκ μου δεν έχει σχεδόν ποτέ κάνει κάτι τέτοιο

2 σχόλια:

λαλατε