12 Αυγούστου 2013

ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ 902 αριστερά στα fm...

Το ΚΚΕ αποφάσισε να πουλήσει τα περουσιακά του στοιχεία από τον "902 αριστερά στα fm".

Έκτοτε ένας ορυμαγδός δεξιά και αριστερά και ακροαριστερά κατακεραυνώνει το κόμμα αυτό...

Εμένα ποσώς με αφορά τι αγοράζει και τι πουλά ένα κόμμα. Εάν το ερώτημα είναι "πως ένα επαναστατικό κόμμα αγοράζει και πουλά" θα απαντήσω ευθαρσώς... Ένα επαναστατικό κόμμα αγοράζει, πουλά ξανααγοράζει ξαναπουλά, νοικιάζει, αφήνει χρέη, το κυνηγούν οι πιστωτές τους (σιγά μην κλάψω) .... Όλα έχουν εν και μόνο ένα ερώτημα.... Τι συμφέρει την πρόοδο ενός επαναστατικού κόμματος...

Το ερώτημα, των ερωτημάτων είναι όμως ένα και μοναδικό...  Η συζήτηση και η κριτική γίνεται γιατί εν όψη της καταλήψεως της εξουσίας από τις εφορμούσες μάζες αυτή η πώληση προσβάλει την σημαία του κινήματος ;

Στην εφόρμηση αυτή υπάρχουν δυνάμεις που θέλουν να καταλάβουν τα χειμερινά ανάκτορα και να εξαφανίσουν τα αστικά κόμματα και την αστική τάξη ;

Δηλαδή το ΚΚΕ κριτικάρεται από "επαναστατικά κόμματα τύπου ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΤΑΡΣΥΑ" κλπ ;

Γιατί με το συμπάθειο δηλαδίς το ΣΥΡΙΖΑ κοινοβουλευτική αλλαγή επιθυμεί και την εφαρμογή ενός προγράμματος ευαγγελίζεται όπου οι αγορές επιχειρήσεων, οι πτωχεύσεις επιχειρήσεων θα είναι νόμιμες αστικές διεργασίες... Εκτός αν σκέπτεται κάτι το επαναστατικότερον το οποίο είναι κρυμμένο... Οπότε εκ των προτέρω δηλώνω ότι κάνω λάθος και το κόμμα αυτό είναι επαναστατικό και ανίκανος γαρ δεν το κατάλαβα.... Φαίνεται η μύτη μου έχει πάθει κάτι και ακυρώνει την όσφρησή της...



Το θέμα ασφαλώς είναι οι εργαζόμενοι και τα μεροκάματά τους... Και να κάνει ένα κόμμα για να διασφαλήσει την ύπαρξη των επιχειρήσεων αυτών... Θα απαντήσω ευθαρσώς.... "Να μην τις ξεκίναγε... γιατί η καλή νοικοκυρά πριν πεινάσει μαγειρεύει". Άλλο θέμα τα κομματικά τους μέλη που εργάζονται εκεί... Αυτά ήξεραν και φαντάζομαι ότι ξέρουν... ότι σήμερα έχει αύριο δεν έχει... και τες πάντων το κόμμα αυτό θα τα βρει με τα μέλη τους.... Εμένα και τους κάνοντας κριτική ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΦΤΕΙ ;

Το όλο θέμα μου είναι δυσάρεστο. Μου φαίνεται παλαβό να γίνεται τόσος ντόρος... Αλλά μου φαίνεται τόσο ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ να κόπτονται για τον σταθμό αυτό τύποι που επαναστάτες... πως να το κάνω δεν είναι...


Εάν μου πείτε για τα μέλη τους αν είναι επαναστάτες... Τι να απαντήσω... Και ορισμένοι στο ΠΑΣΟΚ νόμιζαν ότι είναι επαναστάτες... Σε τούτη την πλάση ότι δηλώσεις είσαι...

Εγώ σαν λιθογράφος και ερχόμενος σε συνάφεια με εργοδότες είπα μέσα μου ΟΥΦΦΦΦΦΦ επιτέλους πάει καλλιά με τον 902... Να πάει και η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ από εκεί που ήλθε να μην τραβάω ζόρι με τις ατάκες... "Ίδια αφεντικά με μας είναι" .... Να ηρεμήσουμε λιγάκι βρε αδελφέ...


Εάν το θέμα φυσικά μου το θέσει ένα αγόρι ή ένα κορίτσι που είναι αγωνιστής και τες πάντων του έχω εμπιστοσύνη θα μπορούσα να πω την άποψή μου κάποτε.... ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΣΚΩ ΚΡΙΤΙΚΗ ΌΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΤΟΥΣ....

Ίδιον των επαναστατών είναι να ασκούν όχι γενικά και αόριστα κριτική ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ αλλά κριτική που θα βοηθά την διελεύκανση και την επαναστατική εξέλιξη...


Τα άλλα είναι ίδιον των αστών πολιτικών και των ρηψάσπιδων οίτινες λίγο πριν την μάχη σαν κοκκόρια διαλαλούν και είναι σαν γαλοπούλες και στην μάχη παρατούν τα όπλα για να γλυτώσουν...

Αυτά γιατί με τα πίτουρα θα μας φάνε οι ΚΟΤΕΣ οι λυράτες .....


Και όσοι γνωρίζεται το blog αυτό ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΑΡΑΕΙ ΤΟΝ ΣΚΥΜΕΝΟ και ποτέ δεν κάνει άμεση πολιτική... Αλλά βγήκα εκ των ρούχων... όχι γιατί είδα παραλία με κοκοφοίνηκες αλλά γιατί μου βρώμησαν οι αλαλλαγμοί...

Μεσήληξ τύπος είμαι.... Μην πάθω και κανένα κακό...

4 σχόλια:

  1. Προφανώς πιστεύεις ότι MEGA,SKY,ANT1,ALPHA κλπ δεν είναι όπλα εναντίον μας,στα οποία θα προστεθεί ένα ακόμη.

    Αλλά και κάτι άλλο περί δημόσιου και ιδιωτικού.
    Αυτό που πουλιέται-άδεια,συχνότητα-πότε,πως,και πόσο αγοράστηκε?

    Τελευταίο.Γιατί αφού δεν έχει σημασία, το ΚΚΕ ΔΕΝ λέει ποιοι έίναι οι αγοραστές.Φυσικά πίσω απο οφσορ και παρθένες νήσους υπάρχουν ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ που έχουν όνομα και με τα οποία είχε τις επαφές το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρέπει τώρα εγώ να απαντήσω??

      Διαγραφή
    2. @Λύσιππος:
      Να απαντήσω εγώ:
      1)
      Ι)Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει πως για να ανοίξει ένα ακόμη αστικό κανάλι, πρέπει να αγοράσει υποχρεωτικά τα μηχανήματα του 902; Αλλιώς απαγορεύεται;
      ΙΙ)Δηλαδή θεώρησες ποτέ τον 902 "όπλο στα χέρια σου εσύ που τα γράφεις αυτά. Περιμένω τις παραπομπές όπου έχεις εκφράσει σε ανύποπτο χρόνο μία τέτοια άποψη.
      2)Η συχνότητα δεν πωλήθηκε, γιατί δεν μπορούσε να πωληθεί, γιατί δεν άνηκε στο ΚΚΕ. ΟΚ;
      3)
      Ι)Δεν καταλαβαίνω το πνεύμα. Οι οφ σόρ είναι νομιμότατες καπιταλιστικές επιχειρήσεις, και οι αγοραστές είναι αυτοί που έδωσαν τα περισσότερα λεφτά. Γιατί σε ενδιαφέρει ή σε αφορά;
      ΙΙ)Αν πίσω από την οφ σορ βρίσκονται οι μυστικές υπηρεσίες της Λ.Δ.Κορέας, εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα;

      Διαγραφή
  2. ευχαριστώ που γράψατε στο μπλογκ αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε