17 Απριλίου 2013

MIA EK BAΘΕΩΝ ΑΥΤΟ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ Κου AKRAT

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Καλησπέρα κε Akrat

ΑΚRAT Καλησπέρα σας

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Γιατί έχετε καιρό να εμφανιστείτε στο κοινό. Τι σας κρατά αυτόν τον καιρό δέσμιο και δεν αφήνεστε ;

ΑΚRAT Πριν από καιρό, κουρασμένος γαρ, είχα κλείσει τα μάτια μου για να χαλαρώσω. Ευρισκόμουν στην εργασία μου η οποία είναι κοπιώδης και ιδιαιτέρως σημαντική, όπως δεν γνωρίζετε. Τότε σκέφτηκα ότι πρέπει να πάρω τον θείο μου τον Α....η τηλέφωνο. Και αμέσως μετά μου ήλθε η ΘΕΙΑ ιδέα η οποία έλυσε τον βασανιστικό γρίφο στην γραμμή παραγωγής που με βασάνιζε. Συγκεκριμένο το χημικό συστατικό ΘΕΙΟ έπρεπε να βρεθεί σε αλληλουχία με το ΒΑΡΕΙΟ....

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Πήξατε στις σκέψεις και το ΘΕΙΟ...

AKRAT  Ακριβώς!!! Η λέξη ΘΕΙΟ είναι αυτό που αποστερεί την επαφή μου με το πλατύ κοινό. Ο θείος μου, το θείο με την θεική διάσταση και το χημικό συστατικό θείον.... Έκτοτε σκέπτομαι ότι είναι ένα σημάδι από το οποίο ξετυλίγετε ένα κουβάρι. Είμαστε στην απαρχή μιας διαδικασίας υπαρξιακής σαν ανθρωπότητα. Είναι η ώρα να αναλύσω τα βαθύτερα νοήματα. Να βοηθήσω στο ξετύλιγμα μιας αλληλουχίας ερμηνειών γύρω από την ύπαρξή μας. Οπότε... Κατανοείτε... Που καιρός για ευτελής συναναστροφές και άλλα τινά... Όπως είπε ο μέγας δάσκαλός μου, ο πασίγνωστος κος Μαχραπόδης, γίγας στην φιλοσοφική σκέψη, "το ένα φέρνει το άλλο"... Το θείο είναι το θείο ή ο θείος είναι ξεχασμένος ;

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Aχα! Μάλιστα! Αλήθεια πως ήταν η ζωή σας ;

ΑΚRAT Η ζωή μου... Είναι μια απλή ζωή ενός συνηθισμένου ανθρώπου. Μεγάλωσα, στο ίδρυμα για την ανάπτυξη του ΘΕΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ σε μια πάροδο του Λυκαβηττού. Το ίδρυμα ήταν υπό την ευλογία του Μακαριστού ,,,,,,, τώρα φυσικά εκοιμήθη. Θυμάμαι με αγάπη το ίδρυμα και την έντονη ιδεολογική ζύμωση που αναπτυσόταν. Μια ιπτάμενη καρέκλα μια μέρα μου ήλθε στο δόξα πατρί όταν ένας ζηλωτής του ΟΡΘΟΥ ΘΕΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ την πέταξε στον μοναχό που υποστήριξε το ΘΕΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΘΕΙΚΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ. Ήμουν ένα μπαλάκι ανάμεσα στις τάσεις που αναπτύσονταν με αγάπη. Η ζωή εκεί ήτο εγκρατής. Τρώγαμε χαχα τώρα το τρώγαμε είναι μια λέξη... Όποτε... Αλλά είχαμε ιδεολογική τροφή.

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Η πρώτη σας σχέση ;

AKRAT Η πρώτη σχέση μου ήταν η σχάση.... Συγκεκριμένα μελετώντας πυρηνική φυσική ανακάλυψα την σχάση. Ήταν μια ωραία κοπέλα. Με τα ούλα της. Μου ανέλυε τα θεωρήματα της σχάσης και κοίταγα το αφράτο μπούστο της. Με έπιασε ένας πόνος... ξέρετε κάτω χαμηλά και εσπευσμένως οι μοναχοί με πήγαν στον ιατρό. Αυτός μου είπε ότι αυτά παθαίνει όποιος λοξοκοιτά... Οπότε καταλαβαίνετε... Μέχρι τα 45 δεν είχα σχέση.

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Δηλαδή αυνανιζόσασταν ;

AKRAT Να μην χαμηλώνουμε το επίπεδο...


ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Ποιά η σχέση σας με την πολιτική ;

AKRAT Στρατεύτηκα μικρός στην εθνικόφρωνα παράταξη. Ακολούθησα πιστά την αντι- ιμπεριαλιστική της πολιτική, βοηθώντας τους εργαζόμενους να απελευθερωθούν από τα δεσμά τους στον άλλο κόσμο φυσικά. Η εργατική τάξη πρέπει να ζήσει με εγκράτεια και αγάπη στον μάταιο τούτο τόπο, για να βρει την αιώνια αγάπη.... Τελικά, η ιστορία με δικαίωσε.

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Και με τα χρεωστούμενα ; Μας χρωστάς τρία μηνιάτικα...

ΑΚRAT Ευχαριστώ για την συνέντευξη, θα τα ξαναπούμε

ΚΑΦΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Ρε παλιοκερατά.... ρε βρωμόσκυλο....


ΑKRAT τον πούλοοοοοοοοοοοοο


11 σχόλια:

  1. Απο την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια και μου πετάς ένα κεφτέ..Αχ το μάτι μου.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria,με πρόλαβες:),ετοιμος ήμουν να γράψω το ευρηματικό τετράστιχο που άκουγα μικρός από καποιο θείο μου:)

      Διαγραφή
  2. Πάντως μία γιουνγκική συγχρονικότης μας ενώνει με αόρατα δεσμά akrat μου: σήμερα πριν λίγο πέθανε πολυαγαπημένη θεία.
    (και μας εξέπληξε αφήνοντας εντολή να μη γίνει κηδεία αλλά να καεί).

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λυπάμαι δάφνη μου πάρα πολύ

      να είναι ο άνεμος ούριος...

      Διαγραφή
  3. Αμάν,βαρια,φιλοσοφία:)) http://www.youtube.com/watch?v=Gm0Lm0G7izU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. maria

    πρέπει να αλλάξουμε παροιμίες τα ψάρια είναι ακριβά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαχαίρης

    εμ είδες βρε σε τι φιλόσοφο απευθύνεσε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γράφεις ενδιαφέροντα πράγματα!!! Και επειδή αυτήν ακριβώς τη συγκυρία αισθάνομαι οτι όλα όσα μας παρουσιάζουν ως κανονικά και λογικά, είναι απολύτως παράλογα, ταιριάζεις απόλυτα με τη φάση μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε