21 Απριλίου 2013

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΜΗ ΕΥΒΟΙΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ Γ' ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ;

Οι τυχεροί Κουμιότες, θα έχουν την χαρά στο κλειστό γήπεδο αθλοπαιδιών να απολαύσουν τα play offs ανάμεσα στον Γυμναστικό Σύλλογο Κύμης και την ομαδάρα μου τον Α.Ο.Κύμης (ποδοσφαιρικά εννοώ).

Η αθλητική χρονιά στο αγαπημένο μπάσκετ και στην κατηγορία Α' ΕΣΚΑΣΕ διαμόρφωσε την κάτωθι βαθμολογία που κλέψαμε από την ΕΥΒΟΙΚΗ ΓΝΩΜΗ και το site της http://www.egnomi.gr/home.html.

Α ΕΣΚΑΣΕ  TEΛIKH - Α' ΦΑΣΗ υπέρ κατά βαθμ.
Γ.Σ. ΚΥΜΗΣ 1711 1046 36
Α.Ο. ΚΥΜΗΣ 1424 1048 33
ΙΩΝΙΚΟΣ ΛΑΜΙΑΣ 1291 1124 31
ΗΡΑΚΛΗΣ ΘΗΒΑΣ 1338 1264 28
ΕΣΠΕΡΟΣ ΛΑΜΙΑΣ 1307 1300 27
ΑΡΗΣ ΘΗΒΑΣ 1244 1287 27
ΕΡΜΗΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ 1173 1231 25
ΙΤΕΑΣ ΓΣ 1020 1180 23
ΑΝΑΓΕΝ.ΜΑΛΕΣΙΝΑΣ 1093 1304 22
ΚΥΝΟΣ ΛΙΒΑΝΑΤΩΝ 828 1645 17

 Τώρα το θέμα των play offs είναι μείζον διότι ο νικητής θα πάει στην Γ' Κατηγορία... Ώ ρε πιένες και κόζια για την πόλη μας....

Για τον Γυμναστικό Σύλλογο Κύμης έχω κάνει εκτενές αφιέρωμα στο blog μου

http://akrat.blogspot.gr/2012/05/blog-post.html 

Για τον Αθλητικό Όμιλο Κύμης τι να πω.... Αγνοούσα την μπασκετική του εξέλιξη ως φέτος. Τον ήξευρα ως ποδοσφαιρομάνα. Η πρόπερσυ είχε ανέβει στην Δ' κατηγορία ποδοσφαίρου.


Ο ΓΣΚύμης τερμάτισε πρώτος ΑΗΤΤΗΤΟΣ και ένδοξος.... Όμως στο πρώτο play offs ηττήθηκε στην Κύμη φυσικά από τον ΑΟΚύμης... Έτσι από 2-0, έγινε το 2-1...

Τώρα έχει παράταση το θρήλερ και ο Άγιος Θανάσης (ο άγιος της πόλης) να χώσει την ρομφαία στην μέση και να κερδίσει ο καλύτερος..




Τώρα περιμένω τον νικητή και του χρόνου να την δω στα σαλόνια της Γ' Εθνικής...

Άντε δείτε συνέντευξη πέρυσι του ΓΣΚ που σε τρία  χρόνια έφερε τα πάνω κάτω....




7 σχόλια:

  1. Α'ΕΣΚΑΣΕ;;;Μπαμ!!! :)))
    Απορία μπασκετόφιλου,δυο ομάδες;Γιατί δεν ενωνουν τις δυνάμεις του,για να δημιουργήσουν μία και καλή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. vad

      βρε αδελφέ τι να σου πω .... την ίδια απορία έχω και μουά

      θα μπορούσαν να κάνουν μπαμ και να πάνε στην β εθνική τσάκα τσάκα άμα το έκαναν ή σούμπιτοι στα έγκατα... μάλλον άλλα θέματα θα τρέχουν...

      Διαγραφή
  2. ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΌ βέβαια, αλλά την απορία των ανωτέρω την έχω και γω...Εμείς καλά πάμε στο βόλλευ..για να δούμε..Αθλείτε ο κόσμος...πάλι καλά..ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ την έχω την απορία βρε σοφία αλλά από ποιόν θα πάρεις απάντηση?? εσένα ποιό είναι το blog σου????

      ψάχνω να γράψω σε σας αλλά δεν το βρήσκω

      Διαγραφή
  3. Επειδή ειμαι και εγω απο την Κυμη ,εχω την ιδια απορια γιατί δεν ενώνονται οι δυο συλλογοι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή ειμαι και εγω απο την Κυμη ,εχω την ιδια απορια γιατί δεν ενώνονται οι δυο συλλογοι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. GIORGOS KARTELLIAS

    καλώς ήλθες πατριώτη

    φαντάζομαι δηλαδή δεν φαντάζομαι είμαι βέβαιος ότι είναι θέματα προσωπικά που έχουν λάβει ψευτοπολιτικές διαστάσεις... τες πάντων διαίρει και να περνά η ώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε