19 Φεβρουαρίου 2013

Η ΝΕΟΤΗΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ





Σκυμμένο σε νιώθω. Και τα δάκρυά μου, ανοίγουν το πέλαγος του διαρκή σου μέλλοντος.

Αυτό που είσαι σήμερα , ένας δειλός άνθρωπος, θα είμαι αύριο, εγώ.!!

Ωστόσο, το αίμα, θα κινήσει την ρόδα της ύπαρξής μας.

Το συλλογικό θα αναδείξει το ατομικό, το χαμόγελο θα ανταριαστεί, σαν καταργηθεί η φωνή τους.

Σήμερα, ήλθαν να δώσουν παρών, έμποροι και αγοραστές.

Εμπορικοί αντιπρόσωποι, για το αίμα, που ρέει στα πλατύσκαλο.

Κοιτάς τις πληγές σου, να χάσκουν και οι γάζες να μην αρκούν.

Μην σκιάζεσαι, όμορφε νέε.! Η επιδερμίδα σου, θα σκίσει το χάος που θολώνει το σήμερα!

Εμπρός νέε. Πάρε την γερασμένη μας καρδιά και μετουσίωσε την, σε όπλο ελπίδας και αγάπης.

Χάραξε το μέλλον μέσα από τις αντιφάσεις του σήμερα.

Νέε ερωτεύσου το μέλλον. Μην το σκιάζεσαι.!!



Πως μου ήλθε μετά από χρόνια να γράψω..!!!!


8 σχόλια:

  1. Εγώ περιμένω να γράφεις. Γι' αυτό, γράφε! όσο κι αν περνάει ο καιρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. summertime blues

    λες

    θα δω πάντως ήταν εσωτερική ανάγκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eva sega

    ευχαριστώ που ήλθες στο τσαρδί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι να σε ακούσουν οι νέοι και να ερωτευθούν το μέλλον, γιατί όταν όλα τ’ άλλα θα έχουν χαθεί, το μέλλον θα είναι ακόμα εκεί και θα τους περιμένει.
    Να είσαι καλά akrat.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε