20 Ιανουαρίου 2013

ΟΙ ΡΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΑΝΑΓΚΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ





Οι ρομά, οι Έλληνες δηλαδή που έχουν καταγραφεί στην συνείδηση του Ελληνικού λαού σαν τσιγγάνοι ή γύφτοι υπόκεινται σε μια τρομερή πίεση από τις ακροδεξιές οργανώσεις κυρίως του κόμματος της Χρυσής Αυγής.
Δεν υποστηρίζω ότι το κόμμα αυτό τους κυνηγά αλλά σαφώς ο λόγος τους είναι αντιτσιγγάνικος.

Είτε θέλουν είτε δεν θέλουν διάφοροι συνέλληνες βρίσκουν αφορμή λοιπόν και επιτίθενται εναντίον τους. Ταυτόχρονα η αστυνομία συμπεριφέρεται σαν να εισβάλλει σε εχθρικό κράτος όταν εισέρχεται στους καταυλισμούς τους. Δικαιολογούν την επιθετικότητα τους σαν ένα κέντρο "ανομίας" και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.

ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ

Όταν έγινε η επανάσταση του 1821 και στους απανωτούς πολέμους ενσωμάτωσης εδαφών ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΘΕΣΕ θέμα εκδίωξης των Ρομά. Ορισμένες θέσεις ακροδεξιών φυσικά έθεταν ζητήματα εκδίωξης των Ρομά. Π.χ. η ΕΕΕ προπολεμικά έθεσε αυτή την ρατσιστική θέση. Κανείς άλλος και ποτέ. Οι τσιγγάνοι είναι αυθεντικοί Έλληνες και υπηρετούν την χώρα σαν φαντάροι. Φυσικά η πραγματικότητα είναι δύσκολη σε περιόδους κρίσης.
Ας δούμε την πραγματικότητα χωρίς φανατισμό. Η εισβολή ξένων Ρομά στην χώρα είναι πραγματικότητα. Καθυστερημένες μάζες έχουν εισβάλλει δηλαδή από την Αλβανία, την Μακεδονία των Σκοπίων, Ρουμάνοι, Βούλγαροι κλπ. Αποτελούν ιδιαίτερα επεκτατικές ομάδες που γρήγορα φέρνουν προκαπιταλιστικές σχέσεις στην "αγορά". Π.χ. έχουν κυριαρχήσει στους δρόμους φέρνοντας μορφές επαιτείας ιδιαίτερα καθυστερημένων. Χρόνια είχαμε να δούμε τόσο δραματικές μορφές επαιτείας.
Το μπάχαλο των ανοικτών συνόρων έφερε την απόλυτη καθυστέρηση και την βαρβαρότητα. Ταυτόχρονα έδιωξαν χιλιάδες εποχικά απασχολούμενους Ρομά από την αγροτική παραγωγή, ενώ η ανακύκλωση έχει περάσει σε εθνότητες όπως είναι οι Πακιστανοί, Μπαγκαντεζιανοί κλπ.
Το άναρχο Ελληνικό κράτος που ο ορθολογισμός του εξαντλείται μόνο στο επίπεδο της διασφάλισης των κερδών των 300 φαμελιών αφήνει τους Έλληνες Ρομά πραγματικά στην τύχη τους. Μόνος τρόπος επιβίωσης παραμένει το μικρεμπόριο αγροτικών προϊόντων η πούληση χαλιών στις λαϊκές, τα καταστήματα "μαϊμού" ενδυμάτων και cd μουσικής και τέλος το εμπόριο ναρκωτικών ουσιών. Ταυτόχρονα δεν υπήρξε καμιά πολιτική ενσωμάτωσης και όποια δουλειά έγινε κόπηκε.

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΦΗΝΕΙ ΕΡΜΑΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑ.

Αυτό όμως όσο και αν είναι μια πολιτική "ελευθερίας" δήθεν, σε εποχές χρήματος αποτελεί νάρκη για την ύπαρξη της χώρας σε εποχές κρίσης. Π.χ. αν η απόλυτη ασυδοσία της Σαρία στην Θράκη και η ανυπαρξία κράτους εκεί πάνω καλύπτονταν από τα χρήματα ήταν όλα καλά. Τώρα να δω πως θα μαζέψουν τα ασυμμάζευτα οι φωστήρες... Να δω πως θα καλύψουν τα αυτονομιστικά αισθήματα και την πραγματική αλήθεια που είναι μία. Με 200 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΡΚΟΣ ; Αυτές είναι οι προδοσίες των φωστήρων.

Σε αντίθεση με την φιλελεύθερη αριστερά που καταγράφετε σαν Αυστρογερμανική παραμένω σταθερά αντιφιλελεύθερος. Πιστεύω ακράδαντα ότι κάθε προσπάθεια ενσωμάτωσης είναι απαραίτητη. Π.χ. δεν πιστεύω και συχαίνομαι την ύπαρξη της Σαρίας. Είμαι υπέρ του κοσμικού κράτους.

Πχ. πιστεύω ακράδαντα ότι η ύπαρξη των Ελλήνων τσιγγάνων πρέπει να ευθυγραμμίζετε κάθε ημέρα περισσότερο με τον μέσο όρο των υπολοίπων Ελλήνων. Όχι να αφήνουμε την ιδεολογική τους συγκρότηση στους Παπάδες που βρίσκουν και διατηρούν τους Ρομά σε απίστευτο πρωτογονισμό. Ένα κράτος που σέβεται τον εαυτό του θα έπρεπε πχ να αγωνίζεται να μορφωθούν τα παιδιά και όχι να παντρεύονται από τα 12... Και οι παπάδες δεν έχουν αυτά τα εχέγγυα για μια τέτοια πολιτική. Τουναντίον αντλούν ακροατήριο και κρατούν σε πνευματική καθυστέρηση τους Έλληνες αυτούς.

Εν συνόλω πιστεύω ακράδαντα ότι το Ελληνικό κράτος είναι και ήταν ένα απόλυτα φιλελεύθερο κράτος που στηρίζονταν πάντα σε μια ψευτοελευθερία η οποία διατήρησε την καθυστέρηση και τον παραλογισμό.

Οι Έλληνες τσιγγάνοι από την εποχή της επανάστασης του 1821 υπηρέτησαν πιστά την Ελλάδα, χωρίς να λάβουν καμιά βοήθεια και αν ήταν αυτή κάποτε παρούσα εν σπέρματι αυτή έπαψε να υπάρχει.

Οι Έλληνες τσιγγάνοι δεν έπαιξαν ποτέ απεργοσπαστικό ρόλο και δεν έσπασαν ποτέ τα μεροκάματα στην αγροτική παραγωγή. Πάντα υπήρξαν κόσμιοι σαν εργάτες στην συγκομιδή αγροτικών προϊόντων και έπαιρναν το ίδιο μεροκάματο. Απόδειξη είναι ότι οι αγρότες όταν βρήκαν φτηνούς καθυστερημένους εργάτες πέταξαν τους Έλληνες είτε ήταν Έλληνες μικρών πόλεων είτε Ρομά. Επίσης δεν επέβαλαν ΠΟΤΕ κυριαρχία και εγωιστική συμπεριφορά. Πάντα ανέχονταν άλλους συνανθρώπους και επικοινωνούσαν και ενσωματώνονταν γρήγορα στην εργασία χωρίς να διώχνουν άλλους Έλληνες. Άντε να δουλέψει με Αλβανούς πολλούς ή Ρουμάνους όταν είναι πολλοί.... Σε έφαγαν πάνω στην δουλειά δεν θα σου δείξουν ποτέ....


Οι Έλληνες τσιγγάνοι πρέπει να αγωνιστούν μαζί με τους Έλληνες όπως έκαναν πάντα στο μεροκάματο και όχι να προσπαθούν να γίνουν κυρίαρχοι της μαφίας όπως δυστυχώς γίνετε εδώ και μια δεκαετία. Είναι βέβαιο ότι θα γίνουν αρχηγοί της μαφίας αλλά θα κόψουν τις γέφυρες με τους υπόλοιπους Έλληνες.


Το Ελληνικό κράτος πρέπει επειγόντως να αλλάξει χέρια. Οι ξένοι δανειστές δεν θέλουν να υπερασπίσουν την ελληνική επικράτεια. Ήδη η Θράκη βοά, στην Μακεδονία αυξάνουν φαινόμενα περίεργα. Η κόντρα μεταξύ εντοπίων και παλαιών προσφύγων ιδιαίτερα των Ποντίων αυξάνει.

Σήμερα παρά ποτέ οι καταπιεσμένοι απαιτείτε να επιβάλλουν μια εθνική πολιτική γιατί οι πλούσιοι δεν ενδιαφέρονται και οι δανειστές αδιαφορούν ιδιαίτερα επιβάλλοντας τα Προτεσταντικά πρότυπά τους.

Με λίγα λόγια η υπεράσπιση των Ρομά στα μάτια κάθε πολιτισμένου ανθρώπου δεν γίνετε χωρίς όρους. Προϋπόθεση όλων είναι το σπάσιμο των αντιδραστικών μορφών ζωής τους. Κάθε γάμος σε μικρή ηλικία, κάθε συμμετοχή στην αγορά των ναρκωτικών, κάθε συμμετοχή στην μαφία, κάθε κλοπή είναι εχθρική προς την έννοια της πολιτισμένης κοινωνίας... Η υπεράσπιση και η επαναστατικοίηση πάνε μαζί. Ο αγώνας δεν είναι εδώ Χριστιανικός και πανανθρώπινος. Είναι αγώνας ανάμεσα στην οπισθοδρόμηση και την πρόοδο....

Η αντίθεση της άκρας δεξιάς με τους τσιγγάνους δεν είναι πραγματική. Περισσότερο είναι ένας αγώνας καλυμμένος για την επικράτηση μαφιόζικων λογικών. Οι άνθρωποι που θέλουν ένα νέο κόσμο δεν είναι ψευτοχριστιανοί και φιλάνθρωποι δήθεν. Δεν αφήνουν ανυπεράσπιστους τους ανθρώπους στην δύσκολη. Αλλά με την ηθική τους και την απόλυτα τεκμηριομένη σκέψη τους αλλάζουν ανθρώπους, ήθη και έθιμα.

Εξάλλου ο καπιταλισμός στο διάβα της ιστορίας του άλλαξε και επαναστατικοποίησε τις μάζες. Κάθε ένας που αρνείτε στον εαυτό του το καθήκον αυτό παραμένει ένας ωραίος ρομαντικός και τίποτα άλλο...

Η κόλαση και η ζωή δεν είναι πουθενά αλλού αλλά εδώ κάτω.....


7 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο αλλά που να το βρούνε οι κακόμοιροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μέλλον τους είναι επίπονο.

      εμείς πρέπει να είμαστε κοντά τους όχι όμως ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΙ

      Διαγραφή
  2. «Οι Έλληνες τσιγγάνοι πρέπει να αγωνιστούν μαζί με τους Έλληνες»;;;; Τι θα πει μαζί με αφού είναι Έλληνες, πάνε στρατό, έχουν (και πρέπει να έχουν) τα ίδια δικαιώματα.
    Οι 'Ελληνες' είναι που 'πρέπει' να δεχθούν τους Τσιγγάνους στα σχολεία τους και δεν το κάνουν..

    Αγαπητέ μου akrat πιστεύω ότι συμφωνώ μαζί σου (αν ακι η γλώσσα σου σε μερικά σημεία με αιφνιδίασε).

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι λάθος αγαπητή Δάφνη.

      μπορεί στις λέξεις να είναι ασύμβατο αλλά οι τσιγγάνοι και οι έλληνες πρέπει να αγωνιστούν μαζί. και αυτοί ωφείλουν να σπάσουν τα δεσμά τους με τον ασιατικό τρόπο ζωής.

      οι έλληνες ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ δέχονται πάντα τους τσιγγάνους φυσικά όχι αποδεχόμενοι της προκαταλήψεις τους. είναι κοινός ο αγώνας και εμείς ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ και αυτοί να έλθουν σε ρίξη με τις παραδώσεις τους


      το ξέρω ότι η γλώσσα μου αιφνηδιάζει. δεν αποδέχομαι τον φιλελευθερισμό την γερμανική και αυστριακή αριστερά και δεν είμαι της εγγλέζικης αριστεράς.

      αυτά που πιστεύω χάθηκαν στο διάβα της ενσωμάτωσης στο σύστημά τους... απαιτείτε ρήξη με τα γνωστά.

      Διαγραφή
    2. α και νομίζω ότι είμαι σαφής

      οι τσιγγάνοι είναι έλληνες

      ωφείλουν όμως να τρέξουν όσο είναι ακόμα καιρός

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς φίλε μου τις ιστορικές αναφορές που επιχειρείς τις αφήνεις αστήριχτες. Προφανώς γιατί αδυνατείς να υποστηρίξεις το ανυπόστατο , ενώ το χρησιμοποιείς για να προσδόσεις κάποια βαρύτητα στον λόγο σου. Το 1821 , η αντιαπεργοσπαστική στάση τους κτλ. Πρόκειται για ένα θέμα που προφανέστατα δεν κατέχεις και προκειμένου να εκφράσεις κάποιες θέσεις-καλοπροαίρετα, δεν το αμφισβητώ- κάνεις τραγικά λάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ δεν θα πω για φίλο...

      μάλλον δεν σε ξέρω....

      επίσης συνήθως απαντώ σε ανώνυμους

      στο θέμα της επανάστασης του 1821 ασφαλώς δεν τα ξέρω όλα. εκείνο που ξέρω ότι πρόσφατα διάβασα τις εφημερίδες του αγώνα του 1821. στους τρείς τόμους ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ Ή ΚΑΚΟ για τους αθίγγανους.

      http://akrat.blogspot.gr/2012/07/o-1821.html

      να δεις τι έγραψα ΠΡΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ...

      στο θέμα της απεργοσπασίας ζώντας με αγωνιστές και ανθρώπους του εργατικού κινήματος ζώντες και ήδη νεκρούς ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. και όταν λέω ανθρώπους γνωρίζω απομνημονεύματα ως και ανθρώπων που έζησαν και διοργάνωσαν την πρώτη πρωτομαγιάτικη συγγέντρωση του 1944....

      επίσης τυγχάνει να γνωρίζω τον μοναδικό άνθρωπο που χρόνια ολόκληρα αγωνίζετε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ πλάι τους.... και μπορείς να τον βρεις στο φιλοσοφικό σχολείο της Καλλιθέας...

      κατανοώ ότι γράφεις και εσύ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ...

      αλλά ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου αν βλέπεις το μπλογκ μου χρόνια ολόκληρα έχω παρουσιάσει τις πηγές μου...

      σαφώς δεν είμαι σοφός.

      ένας εργάτης ΒΑΡΕΩΝ είμαι. ότι λέω τα λέω με επίμονη και επίπονη προσπάθεια.

      αυτά.

      ελπίζω να παρείχα σε σένα τις πηγές μου

      Διαγραφή

λαλατε