18 Νοεμβρίου 2012

ΨΗΦΙΣΑΝ 260.000 νίκησε ο λαβών έξη !!!!! ψήφους....





Το δημοψήφισμα για τον βασιλέα έγινε... Ψήφισαν 230.433 στην χώρα και 19.583 στο εξωτερικό....
Η κατάλυση της μοναρχίας του Όθων και της Αμαλίας..


Ο Αλφρέδος πήρε 240.016, ο Λάιχτεμπεργκ 2.460, Υπέρ της αβασιλεύτου πήγαν 93 ψήφοι !!!, ο Ιωσήφ Γκαριμπάλντι πήρε ελάχιστες, ο Ελβετός τραπεζίτης Ευνάρδος λίγους ψήφους, οι πρίγκηπες Ρώσικης καταγωγής 10.129, ενώ ο Γεώργιος Γκλύκσμπουργκ πήρε 6 ψήφους !!!!

Ο Όθων και Αμαλία αποχωρούν....








Και όμως κυρίες κυρίες εδώ το φιδάκι ο Διαμαντής.... Πως έγινε το ριμάδι με 6 ψήφους να βασιλέψει ο κύριος ; Σωστά καταλάβατε.... Στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας...  Εδώ παιδί μου στο Ελλαδιστάν....

Ωρέ φίλοι μου... Πως γίνετε ένα έθνος να διοργανώνει δημοψήφισμα να χώνει καμμιά πενηνταριά ονοματαίους στις λίστες να τρώνε κάνα μήνα για ψηφοφορία φαντάζομαι.... και να βγαίνει ένας τύπος ο οποίος δημιούργησε ένα οίκο από το 1863 ως το 1974 ; Με έξη ψήφους !!!!!!!!

Τώρα για να μην παρεξηγηθούμε ακούστε πως το παρουσιάζει το θέμα ο Βουρνάς στο φοβερό βιβλίο του "10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1862 ο εκπληστιριασμός του ελληνικού θρόνου" το οποίο πάρτε το να μάθετε... Ουφ βαρέθηκα όμως να αντιγράψω κομμάτια .... δεν είμαι τεμπέλης αλλά κουρασμένος....


ο μέγας Γκαριμπάλντι

Ακολουθεί ένα σήριαλ ανάμεσα στις προστάτιδες δυνάμεις Αγγλία, Γαλλία και Ρωσία για το ποιός θα βασιλέψει... Υπήρχε λέει μια συμφωνία να μην βγει βασιλιάς από τους προστάτες.... Και ξευτίλησαν ένα λαό.... Τι κρίμα που δεν ήμουν τότε να κατέβω υποψήφιος ανάθεμα... Δύο ψηφουλάκια δεν θα έπαιρνα ο ρημάδης ; Τώρα θα μου πεις ο καθένας δεν ψόφαγε τότε... Είχε προυποθέσεις... Γυναίκες, πτωχοί χωρίς περιουσία δεν είχαν ψόφο... Αλλά  βρε παιδί μου ένα κτήμα έχω.... Δεν θα έπαιρνα 7 ψήφους ; Και νταξ έγινε νοθεία το ξέρουμε ότι από νοθείες στην χώρα τούτη δόξα τω θεώ...

Τώρα ας δούμε πως έγινε και πήρε το βασίλειο με έξη ψήφους..... !!!!!!!!!

Οι Άγγλοι ήθελαν να εξαφανίσουν Γάλλους και Ρώσους (οι Πρώσοι δεν έπαιζαν μπάλλα) αλλά κυρίως να καθυποτάξουν τον Ελληνικό λαό και να τον προσβάλλουν κατάμουτρα αποδείχνοντας ότι ήταν δούλος τους...

Και καλοί μου άνθρωποι πείτε μου πως θα λέγατε ένα λαό που είχε βασιλειά πλέον με έξη ψήφους ; Υποτελή ; Ε κάτι τέτοιο θα έλεγα....

Η δημοκράτισα Παπαλεξοπούλου
Το πως τα κατάφεραν να βρείτε το βιβλίο να το διαβάσετε.... Αλλά η ξευτίλα ήταν που υποστηρίζουν οι Άγγλοι και οι αντιπρόσωποι τους εδώ τον Αλφρέδο .... !!!!!! νικάει ούλους τους άλλους και κατσικώνουν τον Γκλύκσμπουργκ. Όχι ότι μάσησε ο λαός... Από τις πρώτες ημέρες άρχισε τους αγώνες του....

ο έχων λάβει έξ ψήφους Γεώργιος ο Α...!!


Σας έκανα μια περιγραφή ορισμένων πτυχών ενός εξαίρετου βιβλίου.... Όπου περιέχει τους γνωστούς ; ; ; αγωνιστές Αμίλκα Τσιπριάνι και τον Γάλλο κομμουνάρο και αγωνιστή του Κρητικού αγώνα Γκουστάβ Φλουράνς... Τις δημοκρατικές παραδώσεις του 1821.... Τα σκιαδικά και τις πολιτοφυλακές των φοιτητών.... Την ατρόμητη Καλλιόπη Παπαλεξοπούλου που φοβόταν μόνο τα ποντίκια... Τον Ναπολέοντα τον μικρό...
Ο μέγας Φλουράνς της Κρήτης κα της Κομμούνας 











Εγώ πρώτη φορά διάβασα Βουρνά.... Και έμεινα έκπληκτος για την γραφή του... Πόσο ωραίος είναι στην παρουσίασή του.....

το οικόσημο του Όθωνα......


Συνιστάτε....!!!!!!!!!!!!!!!!










2 σχόλια:

  1. Αυτό που μου αρέσει σε εσένα είναι οτι διαβάζεις και μάλιστα πολύ ιδιαίτερα βιβλία.Μπράβο σου Ακράτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. thalassokrator

    καλησπέρα και από εδώ...

    λοιπόν τω όντι μελετώ γιατί το προτιμώ από το να βλέπω τηλεόραση...

    ευχαριστώ που γράφεις στο μπλόγκ μου

    ΤΙΜΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε