24 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΥΑ-ΓΓΕΛΙΑ.... ένα κείμενο δυναμίτης.... που ματώνει το είναι μας...

Ώρα έξ το πρωί....

ένα κείμενο που μου σφάζει την ύπαρξη... Σπάνια αναμεταδίδω κείμενα άλλων blog... Δεν είναι από έπαρση.... Είναι ότι θέλω να γράφω κάθε ώρα κάθε στιγμή... Και δεν προκάμω...

Εδώ όμως δάκρυσα....


Από την


http://sagalia91.blogspot.gr/




ΔΕΥΤΈΡΑ, 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2012


     Να βρεθεί κάτι που θα μας βγάλει από το αδιέξοδο. Κάτι... ακόμη δεν έχω καταλήξει στη μορφή του. Θα μπορούσε να είναι μια κληρονομιά από τον άγνωστο θείο στην Αυστραλία που πέθανε (ή μήπως ακόμη ζει;)... Ένα τηλεφώνημα από κάποιο από τα άπειρα βιογραφικά που έχω στείλει κι -επιτέλους- θα έχει πιάσει τόπο (όχι στο καλαθάκι των αχρήστων, αλλά επάνω στο γραφείο!)...

Μια Ελλάδα ρημαγμένη, κι εγώ να την κρατάω με νύχια και με δόντια στη θέση της. Να θυμώνω για χάρη της. Να λυπάμαι για την κατάντια της... Να κλαίω τα βράδια κρυφά για εκείνη στο ίδιο προσκεφάλι που κλαίω για τα παιδιά που δεν έχω κοντά μου.
Παιδί μου κι η χώρα μου.
Κι εγώ...πότε μεγάλωσα τόσο;
Θα είμαι-δε θα είμαι διακοσίων χρόνων πάνω σε τούτα τα χώματα...

Να πεθαίνω και πάλι ν' ανασταίνομαι! Αυτή νιώθω πως είναι η τιμωρία μου...
Μα πιο πολύ φοβάμαι την αρρώστια. Ετούτο το σαράκι που έχω μέσα μου και -κρυφά από τους άλλους- με τρώει.
Για να ρωτάω κάθε μέρα τον εαυτό μου: Χορταράκι εγώ... σε ποιας αγκαλιάς τη σχισμή μ' έριξες να φυτρώσω;
Για να παίρνω της ίδιας της φωνής μου τη δύναμη: 
 Ν' αντέξεις.
 Θ' αντέξεις.










Έτσι αγαπητή Ευα-γγελία θα αντέξουμε 
με απώλειες ...

και θα φτιάξουμε ίσως μια άλλη 

χώρα....

12 σχόλια:

  1. Κοίτα, από τέτοια βιωματικά κείμενα είναι γεμάτο το διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια.
    Το κλίμα γύρω μας έχει αλλάξει, έχει βαρύνει αρκετά, το ίδιο κι η ψυχολογία κι οι χαρακτήρες μας.

    Το βλέπω και στον εαυτό μου...
    Πάνε οι μέρες του χα-χα-χα και χου-χου-χου.
    Και δεν οφείλεται στα χρόνια που βάραιναν τις πλάτες μου...

    Ίσως αυτό που ζούμε να μας έχει κάνει πιο ώριμους.
    Σίγουρα μάς κάνει πιο δυνατούς.
    Άρα κάτι καλό θα βγει απ' αυτή τη δυσάρεστη εμπειρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μεταφέρω στην Ευαγγελία να χαρεί & σου εύχομαι akrat Καλό Ξημέρωμα!
    ____(Με τρέλανες σήμερα..
    αλλά δεν είναι του παρόντος)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ...μονάχα αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως εξαιρετικό κείμενο. Μπράβο για την επιλογή αναδημοσίευσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕVA

    δεν είναι θέμα ευχαριστώ

    είναι ότι με συνεκίνησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασκαρδαμυκτί

    καλησπέρ αγαπητέ

    είναι θετική η οπτική σου γωνία

    μπράβο να συνεχίσεις και ευχαριστώ για τις συμβουλές σου θα τις πάρω υπ' όωιν μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δάφνη χρονοπούλου

    έλα μωρέ που σε τρέλανα απόψεις ανταλάσουμε δεν είμαστε όλοι όμοιοι στις απόψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο δείμος του πολίτη

    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

    νομίζω ήταν αυθεντικό και γι αυτό το αναδημοσίευσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο! εξαιρετική κίνηση η αναδημοσίευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. thalassokrator


    γκράτσιας φίλε στο θέμα σου με έφαγε η συγκίνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε