18 Ιουλίου 2010

ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ?

Όσοι παρακολουθούν τις απόψεις μου θα είναι σίγουροι για το ποιά γνώμη έχω.
Λάτρης ωστόσο των μελετών γύρω από το Ισλάμ αρνούμαι να παύω να εκφράζω απόψεις σκέψεις πτυχές...

παραθέτω βίντεο προπαγανδιστικά άγνωστων..... χαχα .... και θέλω μια σαφή απάντηση...

Έλληνες μουσουλμάνοι μπορεί να υπάρξουν?


ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΩ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...







αυτό μου αρέσει πολύ σαν τραγούδι το βρίσκω υπέροχο









προσπαθώ να καταλάβω τι στο καλό είναι αυτό το άσμα... όποιος ξέρει ας μου πει κάτι προς αλβανούς που έδιωξαν οι Έλληνες στον Β Παγκόσμιο πόλεμο







και επειδή είναι σπαστικό να πιστεύετε ότι θα σας φακελώσω σας καλώ να το σκεφτείτε και να μην απαντήσετε...

εγώ έχω απαντήσει μέσα μου...

5 σχόλια:

  1. Τρελή πλάκα λέμε..

    πάντως οι στίχοι του τραγουδιού είναι εδω..
    δέν παρατήρησα να λέει για διωγμό Αλβανών στον δεύτερο παγκόσμιο, αν και οι υπότιτλοι έλεγαν πως μουσουλμάνοι διώχθηκαν το 1922 (!)
    χαχαχα

    το άλλο με τον Τοτό το ξέρουν;

    πάντως μία παρατήρηση έχω..

    κανείς δέν κατοικεί στο Ελλάντα απο δαύτους
    όλοι συμπτωματικά έμεναν στο Τζέρμανυ ή στο Αγγλία;

    κι άλλη μία παρατήρηση..
    είναι γεγονός η ελληνική παράδοση των μουσουλμάνων της Ελλάδας όπως και το ίδιο γνωστή είναι εκείνη των χριστιανών της Τουρκίας..

    άσχετο..
    πρέπει να καυχιέται κάποιος που κατάφερε να αλλάξει μαντρί;

    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευρύνοος

    έχει το ρημάδι έχει τρέλα μεγάλη...

    για το άσμα γκράτσια μπράβο

    ωραίο τραγούδι ε?

    εμένε μου άρεσε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ακούσω τα βίντεο αργότερα αλλά γιατί να μη μπορεί να είναι?
    Έχει από όλα ο μπαξές.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sofia

    λες ε?
    κατά την γνώμη μου αυτοί οι περιβόητοι... που λέει το βίντεο αν το δεις είναι γενίτσαροι δηλαδή κλεμμένα παιδιά κυρίως χριστιανών... έτσι τι και αν ήταν από πλευράς σπέρματος Έλληνες.... από ουσιαστική πλευρά ΔΕΝ ΗΤΑΝ...
    ΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΔΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ... οθωμανοί πλήρωναν χριστιανικές οικογένειες για να πάρουν τα παιδιά τους για γεννίτσαρους... μιας και το μέλλον ήταν ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ...
    Οι γενίτσαροι ήταν κυρίως ΜΠΕΚΤΑΣΙΔΕΣ και κατασφάχτηκαν στην πόλη... τόσο που ο θρύλος λέει ότι ο βόσπορος βάφτηκε κόκκινος... ήταν με σύγχρουνους όρους προεδρική φρουρά μπάτσοι και επιτόπιοι δικαστές πολλές φορές... ήταν τα πάντα πριν τον εξευρωπαισμό ...

    επίσης οι γυναίκες μητέρες των Βεζύρηδων είχαν κλαπεί από γεννίτσαρους και είχαν πάει στο χαρέμι.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΕΣ ΕΔΙΝΑΝ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ .... ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΕΜΙΑ...
    εξ άλλου αν μπεις στο νετ και δεις τις γυναίκες θα δεις κάτι καθολικές που τις έδιναν οι βασιλείς της δύσης στους οθωμανούς...

    ΓΙΑ ΜΕΝΑ αλλά άστο θα ευνουχίσω την κουβέντα αν πω άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε