23 Ιουνίου 2010

Εκδόσει isnafi καλές παιδί μου εκδόσεις απούλα έχει...

Ωρέ να ένας εκδοτικός οίκος που καλύπτει τα βιβλιο....βίτσια μου.... Να και ο Αλή Πασάς να και οι Εβραίοι στην Οθωμανική αυτοκρατορία ... να και η ιστορία του Αλβανικού κράτους να οι Δερβίσηδες.... να και τούνο να και το άλλο...

που??? !!!!!!!!!!!! στα Ιωάνινα.........!!!!!!!!!!!!!

Ω.... ωρέ στα Γιάννενα??? ναι ναι πάνω κει που έκανα παλαιά το γαμήλιο ταξίδι μου.... Που έφαγα τα μνημεία τα οθωμανικά τα αρβανίτικα τα εβραικά... Τι πόλις τι όνειροοοοοοο...

www.isnafi.gr

λοιπόν δείτε τίτλους και πείτε μου δεν είναι μούρλια???

















λοιπόν αρκετές φωτό έβαλα να πάτε να τα βρείτε εμένα μου τα σύστησε ο φίλος από τις εκδόσεις ΦΑΡΦΟΥΛΑ που ξέρει τα γούστα μου και τον ευχαριστώ...

ψάξτε πάρτε ΝΑ ΣΓΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ωρέεεεεεεεεεεεεε

18 σχόλια:

  1. Είναι θετικό να υπάρχουν εκδοτικοί οίκοι και στην επαρχία αλλά δεν νομίζω ότι θα έχουν εύκολα το απαιτούμενο μέγεθος για να ανταγωνιστούν τους μεγάλους οίκους της Αθήνας ή και της Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε εκδοτικό οίκο δουλεύω : ))
    Αν πληρώσεις όλα γίνονται σε αυτήν την χώρα,
    Αυτό δεν είναι πάντα καλό γιατί πολλές φορές κι αυτοί που αξίζουν πρέπει να πληρώσουν για να φανούν.
    Οι εικόνες σου ταιριάζουν όλες, εσύ αποφασίζεις κι εμείς αναμένουμε το αποτέλεσμα : ))

    Καλή σου μέρα
    Σ ευχαριστώ : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ιωάννη Κ

    ναι μωρέ είναι πανέμορφο και πρέπει να τους ενισχύουμε... φαντάσου ο άνθρωπος τυπώνει στην Αθήνα... δεν υπάρχουν εκτυπωτικές μηχανές εκεί πάνω... τι δύσκολα περνούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σταλαγματιά

    έλααααααααααα

    μα τι λες παιδι μου γραφίστρια??

    τώρα για το χρήμα που λες .... τι να πω ότι είναι ψέμμα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαμάντια βρίσκεις κι εκεί που δέν το περιμένεις..

    (αλλά στην επαρχία είναι πιθανότερο να βρείς)..

    χαιρετώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί τόση αδυναμία με την αλβανική ιστορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευρύνοε
    καλώς ήλθατε στο τσαρδί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δείμος του πολίτη

    δεν ξέρω μου αρέσει η ιστορία διδάσκομαι και με πάει σε προ προ προ καπιταλιστικές σχέσεις ένα ταξίδι είναι και μετά κατανοώ πως φτιάχτηκαν τα σύνορα σαν καπιταλιστική μορφή εξουσίας και πως διαμορφώθηκαν οι αστικές εθνικές τάξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι είμαι στην γραμματεία και βλέπω τι γίνεται : )))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζήτημα μεγάλο τα βιβλία Ακράτ μου.

    Από το πως θα τα γνωρίσουμε έως το σημαντικότερο...ποια θα γνωρίσουμε.

    Δυστυχώς για μένα, έχουν ελαττωθεί οι αγορές μου λόγω χρημάτων, κι όχι λόγω ενδιαφέροντος.

    Ευτυχώς που υπάρχουν βιβλία.... και καλά, και στην επαρχία.

    Καλησπέρα
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Βάσσια
    Στην εποχή μας το κόστος δεν είναι δικαιολογία για τα βιβλία μιας και υπάρχουν πάρα πολλά δωρεάν. Αν ψάξεις στο google θα βρεις πολλά sites, ενδεικτικά οι 2 πρώτες επιλογές που βρήκα είναι: http://www.getfreeebooks.com/, http://www.gutenberg.org/wiki/Main_Page, ειδικά το δεύτερο έχει πάρα πολλά, για την ακρίβεια ίσως έχει όλα όσα δεν έχουν πλέον πνευματικά δικαιώματα.

    Το μόνο που χρειάζεται κάποιος είναι όρεξη για διάβασμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματικά ανέκαθεν
    στην επαρχία τυπωνόταν
    εκδόσεις ποιοτικές με λίγα μέσα
    τεχνικά και οικονομικά, μπράβο τους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό που λέει ο Αγρυπνος ισχύει. Η επαρχία είχε πάντοτε τοπικούς εκδοτικούς οίκους που έχουν κυκλοφορήσει πολύ καλά βιβλία. Αναφέρομαι κυρίως σε μυθιστορήματα τοπικών συγγραφέων που δεν είχαν τα "μέσα" να τα πάνε στους μεγάλους εκδοτικούς των Αθηνών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Άκρατ μου, σωστά τα λες και πάλι...Αλλά είτε ο εκδοτικός οίκος είναι στην πρωτεύουσα είτε στην επαρχία, και αριστουργήματα βγαίνουν, αλλά και προχειρότητες...Τουλάχιστον όμως να ξεφεύγουμε από τις ετικέτες και τις ταμπέλες των "μπεστ σέλλερ" και της "γυναικείας λογοτεχνίας"...
    Υπάρχουν και τα άλλα βιβλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. artanis
    έχεις δίκαιο ωστόσο και η "γυναικεία" λογοτεχνία (περισσότερο ψυχολογική λογοτεχνία μου μοιάζει..)είναι χρήσιμη. Αυτό που έχει χαθεί στην λογοτεχνία είναι το ταξίδι η αγρότητα στην πλοκή ... γενικά υπάρχει ένα κρεσέντο άγχους ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. NdN

    εγώ δηλώνω άσχετος με αυτή την λογοτεχνία που γράφεις. Επίσης δεν ξέρω απολύτως τίποτα για την Ελληνική επαρχία και τους κύκλους της. Οπότε ... σεβασμός στα λεγόμενά σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε