27 Μαΐου 2010

ΟΤΑΝ Η ΜΑΜΑ.... ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ.... ε ναι χμ.... το κατιτίς μας....

Μια μέρα με έστειλε η μαμά μου για ψώνια στον μπακάλη τον Χρονά... Αυτός ήταν απέναντι από τον ΜΙΚΕ... Ήμουν δεν ήμουν 10....

Δίπλα στο περίπτερο της Πλ. Μαβίλης έστεκε αγέρωχος ο ΤΙΡΑ ΜΟΛΑ και ο ΠΟΠΑΥ...

Πω πω πω .... καλοκαίρι.... να μην έχει αγγλικό ματς η ΥΕΝΕΔ... μηδέ η ΕΙΡ.... αχ θεέ μου ΆΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ... πολύ θέλει να αμαρτήσω???????????

Τα μούρνταρα μαμάαααααααααααααααα

Ναι στα 50 το ομολογώωωωωωωωωωωω

Έκλεψα την μαμά μουυυυυυυυυυυυυυυυ


Έτσι καλό μου αγοράκι έμαθα να κλέβω ψιλοποσά.... Βαριόντουσαν οι παπούδες να πάνε στην πλατεία της ΚΥΜΗΣ με την τεράστια ανηφόρα??????

ΕΔΩ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΑΚΡΑΤ... γκαγκαν.... πάντα πρόθυμο το αγοράκι...
Από τότε κατάλαβα...


ΌΠΩΣ ΕΓΩ ΕΚΛΕΒΑ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΑΚΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΟΥΡΝΤΑΡΟΥΝ....


ΑΜΑ ΒΑΡΙΕΣΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΜΑ ΒΑΡΙΕΣΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΣΚΟ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ ΩΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ????????????


Μωρέ θυμάμαι τον ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ της ΧΟΥΝΤΑΣ... μετά ο ΚΟΣΚΩΤΑΣ.... μετά μετά.... μετά η ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ.... παλαιάααααααα η ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ....


ΩΡΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΧΑΧΑ


ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΛΕΥΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ


ΧΑΧΑ

ΩΡΈ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ


ΌΣΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΛΛΩΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΨΕΥΤΟΕΝΤΥΠΟΣΙΑΣΜΕΝΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ



ανάθεμα την ώρα τελικά όταν περνάει η ζωή τίποτα δεν κατανοούμαι...


ωρέ όταν κλέβαμαι μικρά δεν κατανοούμαι ότι θα γίνει έτσι και μεγάλοι?????????

μυαλό κουκούτσι?????????????????

3 σχόλια:

  1. Και ο Βοσκόπουλος στο νοσοκομείο...Αυτό πού το βάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσπερνάω το "ΩΡΈ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ" μιας και με λένε Καραμήτρο :P

    "Πλ. Μαβίλης"
    Εχω να πάω πολλά χρόνια αλλά εκεί μάλλον υπάρχουν τα καλύτερα βρώμικα της Αθηνάς και μιας και είμαι οπαδός του junk food λέω: ΜΙΑΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από μικρός φαινόσουνα ...
    πως θα γίνεις Μαντέλης !!!
    Μακάρι κι αυτός νά 'χε τις ίδιες τύψεις ...
    Καλό Σ.Κ. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε