03 Μαΐου 2010

ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΡΦΟΥΛΑ.... ΞΕΧΝΙΕΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ...

Είπαμε μέτρα μέτρα μέτρα..... απαπα......

Ας ταξιδεύσωσιν βρε αδελφέ και λίγο στις σελίδες του αγαπητού μου περιοδικού του ΦΑΡΦΟΥΛΑ...






πω πω τι μας έχει ο αγαπητός φίλος και εκδότης Διαμαντής Καράβολας...

συνέντευξη με τον "μυθικό" εκδότη μέγα εραστού και άσπονδου φίλου..... των ιδιοκτητών οικιών του συγχωρεμένου Λ.Χριστάκη...

αφιέρωμα με τους γραφικούς των αθηνών... από τον Λ. Χριστάκη... μωρέ θα μου πεις ποιός είναι ο Χριστάκης που μας τα έπρηξες.... τι πως αμάν.... δεν διαβάζατε ΙΔΕΟΔΡΟΜΙΟ νέοι???????????? και τι κάνατε βρε ρούχλες????????????

Ήταν ένα περιοδικό εκπληκτικό.... πόσα είχα μάθει... εκείνο το φοβερό με τα μυστικά κονδύλια.... ακόμα το θυμάμαι.... τες πάντων...

άλλα άρθρα που μου άρεσαν...

μια πρώτη... "βιογραφία" για τον Λεωνίδα Χριστάκη από τον Τέου Ρόμβου...


ωραιόταο αφιέρωμα για τον Δημήτριο Γολέμη με τίτλο " ο σουρεαλισμός στη διατομή της επώνυμης και λαικής κουλτούρας Σκιαμαχίες και τρόπαια" της Παρασκευής Κοψιδά Βρετού...


και και και ..... μα τι ωραία θέματα έχει βρε παιδί μου αυτό το τεύχος.....
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ...

θεωρώ ότι αυτά μας κάνει ο εκδότης και μας τουμπάρει.... και να πεινασμένοι πένητες και ρακοσυλλέκτες θα γίνουμε.... αλλά τον ΦΑΡΦΟΥΛΑ εκεί θα τον αγοράζουμε...

Λοιπόν μάγκες και μαγκιώρες άν θέτε τροφή πνευματική και όχι σκουπίδια... τσιμπάτε το και θα με θυμηθείτε...

ποιήματα καραγκιόζης βιβλιοκριτικές ...


ΘΕΙΚΟ ΤΕΥΧΟΣ ΟΝΕΙΡΟ....

6 σχόλια:

  1. Καλημέραααα
    άκου ρούχλες!!! Καλό, αν και δεν ξέρω τι σημαίνει από τα συμφραζόμενα..κάτι έπιασα!
    Εδώ δεν το έχουν πάντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακρατ δεν τον γνωρίζω τον ΦΑΡΦΟΥΛΑ, και δεν πιστεύω ότι εδώ στα μέρη μου το φέρνουν...

    Αν βρεθεί στο οπτικό μου πεδίο θα το αγοράσω για να καταλάβω ....

    :-) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sofia...

    ρούχλας είναι ο ράθυμος ο τεμπελχανάς ο δια να κινήσει την αριστεράν βρωμά η δεξιά....
    να σε κάνω συνδρομήτρια??

    aerostatik
    άντε καλές μελέτες..


    Βάσσια...
    λοιπόν θες να σε κάνω συνδρομήτρια?
    δες και το μπλογκ του που δημοσιεύει πραγματάκια εκδόσεις του κλπ..

    http://farfoulas.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α τσούπρες εκεί στείλτε μειλ για περισσότερη επικοινωνία μαζί του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εεεε .. καλά !!!
    Αυτό έλειπε δα ...
    Καραγκιοζοπαίχτης πράμα ...
    να μη ξέρουμε το Φαρφουλά !!!
    Ειδικά για κείνο το συλλεκτικό του
    τεύχος αφιέρωμα στον ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ...
    ΚΑΛΟ ΜΑΗ εύχομαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε