12 Απριλίου 2010

Αφιερωμένα.... στην ομάδα που μεγάλωσα .... Α ΡΕ ΤΡΙΦΥΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Εκεί πιστός 200 μέτρα μακριά .... από τότε που κατάλαβα τι μου γίνετε δίπλα εκεί...
20 ημερών με έφεραν στην γειτονιά που μένω ΑΚΟΜΑ...

Όσο και αν φέτος είναι πικρή η χαρά... (οικονομικά βάσανα... του Ελληνικού λαού)
ας αφιερόσω στην λατρεμένη ομάδα αυτά τα λίγα...

Η ΤΡΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΜΕΣΣΑΡΗ... ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΜΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΗΡΩΑ ΜΑΣ



ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΟΝΤΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΛΑΤΡΕΥΩ...



ΣΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ Β΄ ΚΑΙ 11΄ ΘΥΛΕΩΝ ... τότε που τα παίρναμε από πίσω και στα πεύκα... του Λυκαβητού..



ΧΑΧΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ...



ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΣΙΚΟ.... πριν τα ματς των μεγάλων..




ΚΑΛΟ...



ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ...



ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ...




ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΙΛΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΚΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΚΑ... ΣΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ ... ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΔΙΠΛΑ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ... ΣΤΗΝ ΠΑΝΟΡΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ... ΣΤΑ ΗΡΩΙΚΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ.... ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ...
ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΛΕΩΦΟΡΟ (ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΑΛΑΤΟΣ ΧΑΧΑ)

7 σχόλια:

  1. Μεγάλωσα κόντά στην λεωφόρο αλλά δεν έγινα Παναθηναϊκός.

    Πολλά μπράβο για το double αλλά φοβάμαι ότι οι πανηγυρισμοί σας είναι κάπως υπερβολικοί.

    Είναι αλήθεια ότι ο Κατσουράνης φέτος είναι πεσμένος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΡΕ ΙΩΑΝΝΗ

    απορώ γεννήθηκες εδώ και δεν είσε?????
    καλά αν είσε ΑΕΚ συγχωρήσε γιατί η Πανόρμου ήταν παραδωσιακά ΑΕΚ και ΠΕΡΑ ΚΛΟΥΜΠ (ΠΕΡΑ ΚΛΟΥΜΠ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ)

    Γιατί να μην είμαστε???
    Σάμπως πέρνουμε συχνά πρωταθλήματα στο ποδόσφαιρο????
    άλλοι τα παίρνουν ..... συχνά....

    Και πιά υπερβολή είδες???
    Ούτε βγήκαμε στους δρόμους να τρέχουμε πίσω από αμάξια ούτε βλακείες... όπως κάναμε παλαιά ή κάνουν άλλοι...

    Ο κόσμος του ΠΑΟ μέσα από την ανεγκεφαλήτηδα του (όπως όλοι...) έχει ένα μικρό κουκούτσι μυαλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε,να το χαρείτε και σεις,
    αμαν,τόσα χρόνια μας τα πρήξανε οι γαύροι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οπως θα γνωρίζεις το 1976 η ΑΕΚ είχε μία καλή πορεία στην Ευρώπη και ένας ξαδελφός μου μου είπε να γίνω ΑΕΚ και έγινα. Οπως οι περισσότεροι Ελληνες έχω πρόγονους πρόσφυγες αλλά δεν έγινα για αυτό ΑΕΚ. Την ύπαρη της Πέρα Κλουμπ τη γνώριζα.

    Πράγματι είχατε πολλά χρόνια να πάρετε πρωτάθλημα και τα έπαιρνε ο ακατανόμαστος "εχθρός" σας αλλά μάλλον το λέω επειδή στο γυμναστήριο που πηγαίνω είναι γεμάτο βάζελους.

    Τα κασκόλ και τα μπλουζάκιατα τα πουλούσε η ΠΑΕ από παλιά ή τώρα βελτιώσατε το μάρκετινγκ της ομάδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, εγώ με το ποδόσφαιρο ήμουν τελείως άσχετη, τα τελευταία χρόνια λόγω του άντρα μου και του γιού μου, έμαθα κάποια βασικά πράγματα,(αυτό το οφσάιντ ακόμα δεν το κατάλαβα), παίζουμε και καμιά φορά έτσι για πλάκα όλη η οικογένεια, μπράβο πάντως στη νίκη του ΠΑΟ, μιας και είναι και η ομάδα του γιού μου, αλλά το άξιζε κιολας, φέτος ο Ολυμπιακός δεν ήταν και στα καλυτερά του...

    φιλιά, την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @οφσάιντ
    ΟΠως οι περισσότερς γυναίκες δηλαδή... Δεν το λέω αρνητικά.

    Σε γενικές γραμμές οι κανονισμοί του ποδοσφαίρου είναι απλοί. Το οφσάιντ είναι μία μικρή εξαίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε