10 Απριλίου 2010

ΑΠΕΤΥΧΑΝ.... ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΥΙΟΣ... ΓΑΠ...

Το τέρας που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ και ο πατέρας του κου ΓΑΠ... αποφάσισε λοιπόν να γκρεμίσει ΠΑΡΑΥΤΑ και χωρίς ντροπή ο υιός ...

Τα ψυχολογικά του κίνητρα χρήζουν φυσικά μιας ψυχαναλυτικής διερεύνησης αλλά μακριά από εμένα αυτά τα ζητήματα... Είμαι εις απλός εργάτης ένας αμόρφωτος και τίμιος άνθρωπος και η ψυχανάλυση είναι ένα χόμπυ που δεν μου αρμόζει...

Είναι όμως τρομερό πως η ιστορία στα αποφασιστικά της σημεία -στις λεγόμενες καμπές της - ανασύρει από τον πάτο του βόθρου της πολιτικής τα αποβράσματα για να οδηγήσουν τις χώρες ΣΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ και τους λαούς στην οδύνη...

Ένας λαός ανέθεσε σε ένα τύπο ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ... (σαν και μένα που δεν ξέρω ορθογραφία...) την σωτηρία του... Ένα τύπο που σπουδαγμένος στα εξωτερικά... με κάτι υπουργούς από τα γυμναστήρια... κάτι λαμόγια υπαλληλίσκους, κάτι σαθρά πρόσωπα ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ οι άνθρωποι ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ...

Ένα κομπλεξικό πρώην παλαιοχίππυ από την παράγκα των ΥΠΑΡΞΙΣΤΩΝ.... ένα όγκο απιστεύτου κάλους που στην ΝΕΤ έπαθε κάποτε αναρώφηση από τα αλκοόλια προφανώς...

ΈΡΗΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ ΠΟΙΑ ΤΥΧΗ ΣΟΥ ΕΤΥΧΕ.... ποιοί ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ...

Λαμόγια λοιμοκοντόροι...

ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΛΑΟΣ...

ΟΥΣΤ....


Η ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ ΤΟΥΤΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΝΙΚΑΝΗ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΨΥΧΙΚΟ ΜΠΑΓΚΡΑΟΥΝΤ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ...


ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΣΕ ΜΙΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ... ΜΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΕΦΤΙΑΞΕ... ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ... ε τούτο μα τον ΑΓΙΟ ΤΟΥΤΑΤΗ είναι διαστροφή...

Η ανάρτηση τούτη δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερα σοβαρό αλλά προσπαθεί να εντρυφήσει στον ανθρώπινο παράγοντα ενός ΕΦΙΑΛΤΗ...

8 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα όπως είμαι σίγουρη ότι συμφωνούν οι περισότεροι, αλλά μουσιασμένοι και ανίκανοι για αντίφραση οδηγούμαστε όπως το κοπάδι στο μαντρί του ΔΝΤ .Το γκεσέμι μας βγήκε πολύ κότα...
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαντασου να ειχες και ψυχολογικά κίνητρα

    Αυτος που ο παλαιοχιπυς λες Ακρατ ανελαβε την Ελλαδα στην πιο δυσκολη μεταπολεμικη καμπη της

    Δεν χανουμε τιποτα να μην κρινουμε τοσο αυστηρα

    Την καλησπερα μου παλιοφιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα είσαι στα κανάρια την τετάρτη στον ΦΑΡΦΟΥΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sofia
    θέλει καιρό ο κόσμος να συνέλθει από το σοκ...


    Ρίκη Μεταλλιωτάκη
    εγώ δεν έχω ψυχολογικά κίνητρα ούτε απωθημένα...
    την ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΕΞΕΤΑΖΩ... το ότι δηλαδή είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΠΑΤΡΟΚΤΟΝΙΑ πολιτική να καταστρέφεις ότι κτίζει ένας πατέρας...
    Π.Χ. εγώ θα ΠΑΡΑΙΤΙΟΜΟΥΝ αν διαφωνούσα κι έπρεπε να καταστρέψω τα του πατέρα μου...
    ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΡΙΚΗ ελπίζω να έγινα σαφής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. aerostatiκ...

    χεχε εννοείτε .... να συμφωνήσουμε κάτι??

    στις 1030 να αναρτήσω ταμπέλα που θα λέει AKRAT και εσύ aerostatiκ...
    ????
    ε?
    σαν τα αεροδρόμια...

    γουστάρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρίκη Ματαλλιωτάκη


    Αγαπητή μου δεν είπα παλαιοχίππυ αυτόν τον ΓΑΠ... διάβολε αυτόν τον μαμάκια μπέμπη θα έλεγα χίππυ???? Αυτός είναι χλεχλές καλέ...

    Παλαιοχίππου έλεγα τον άλλο τον με πολλά κιλά που σύχναζε στην παράγκα των ΥΠΑΡΞΙΣΤΩΝ στην ΑΘήνα...

    Ποιόν?

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗΣ ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτοί με ξέρουνε με άλλο ψευδώνυμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε