02 Μαρτίου 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ...

ΜΕ ΘΛΙΨΗ ΑΝΑΔΙΜΟΣΙΕΥΩ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑΜΠΟΡΓΙΝΙ ΟΣΤΙΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΕΜΕΙΛ... ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΣΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΑ ΤΙΜΙΟΣ



ΓΙΑΤΙ ΓΑΠ ΜΕ ΠΟΥΛΗΣΕΣ??????? ΓΙΑΤΙ ΓΑΠ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

Ανάθεμα την ώρα που το είπα...
Ας το πάμε όμως από την αρχή...

Ήταν μια βροχερή ημέρα στο ωραίο προάστιο της βόρειας Αττικής το ΚΑΣΤΡΙ... όπου έκανα το πρωινό μου τζόκιγκ... Η φύση μοσχομύριζε από την εσπερινή δροσούλα και εγώ είχα πάρει τα κιλά μου και έτρεχα... Πριν από αυτά που θέλω να σας πω ξέχασα να αναφέρω ότι είχα φάει μια τούμπα πατώντας τα σκατά ενός άσπρου ποιμενικού και είχα γίνει όλος καφέ με την μυρωδιά να αναδύετε από το ιδρωμένο μου κορμί.
Οι λαγώνες (δεν ξέρω τι σημαίνει αλλά μου αρέσει αυτή η λέξη) τα μούσκλια (επίσης) οι αδένες απεκρίσεως ιδρώτα είχαν ενεργοποιηθεί. Αφού τρις κοίταξα δεξά και αριστερά με ηδονή έκλασα τρις... Κανείς δεν ήταν κοντά... Είπα να πάω πίσω από ένα θάμνο να χέσω... αλλά το ανέβαλα γιατί ξέρω μια βίλα που καθημερινώς αποπατώ και χρησιμοποιώ τζάμπα και την ΕΞΠΡΕΣ εννίτοτε το ΚΕΦΑΛΑΙΟ (την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ την κλέβει άλλος που χέζει στην παραδίπλα βίλα...)..
Αφού λοιπόν έκανα αυτές τις ωραίες σκέψεις νάτος.. Μα ποιός?

Ο ΓΑΠ....

Γαπ του μιά... Γαπ του δυό.... σκάει μύτη αέρινος θεσπέσιος θεριακλής του τζόγιγκ ο ΓΑΠ...
Ήτο στεναχωρεμένο το αγόρι...
Αγόρι μου μαλαματένιο του λέω τι σε βασανίζει μάτια μου?
Ποιός νυχτερινός άνεμος τάραξε την γλυκιτάτη καράφλα σου?
Ποιός άθλιος εφιάλτης γάμησε το χαμόγεό σου αγόρι μου βαρβάτο αγόρι μου θεικό??

και τι μου λέει το αγόρι με τις τοξίνες στον υδρώτα του?

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΑΝΕΙΑ...

αγόρι μου λατρεία μου του λέω...

εγώ μανάρι μου να σου δόκω τον μισθό μου ότι μου περισσεύει...
πόσα θες μάτια μου λατρεμένα?
ΠΑΡΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ πάρτα τα φράγκα ...
μόνο να βλέπω τα φιδίσιο κορμάκι σου και τις τούμπες με το ποδήλατο... μόνο αυτό...
σε έχω ερωτευθεί ΓΑΠ...
έγινα φούστης για πάρτυ σου μωρό μου...
εγώ ο γκομενιάρης ο λάγνος εραστής...
για το φιλήδονο αθλητικό κορμί σου θα κυλιστώ στα σκατά του ΚΑΣΤΡΙΟΥ...

αλλά το αγόρι με πούλησε....

πήγε στο υπουργικό συμβούλιο

ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ


ΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ...

εις βάρος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ...

γι αυτό κλαίω καθημερινά ...

ΠΉΡΑ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ...




ΕΙΣ ΦΟΥΣΤΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ...

10 σχόλια:

  1. Δεν πιστεύω να είναι ο ίδιος που σταμάτησε τον ΓΑΠ στο δρόμο και του είπε ότι θα κάνει θυσίες και θα δεχτεί ότι μέτρα λάβει;;;;;;;

    γκρρρρρ

    Ακράτ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ βλέπω ότι όσο πιοο σκληρά μέτρα παίρνει τόσο ανεβαίνει το ποσοστό του! Είμαστε ανώμαλοι τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στηρίζω ΓΑΠ!
    Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ξέρεις ,βέβαια, το ανέκδοτο "φέρτε μου τον πούστη... όχι αυτόν.... αυτόν που είπε ότι δίνει το μισθό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε