03 Ιουλίου 2009

Ω απόλυτε ηγέτη των λαών..... ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ...

Ήταν - μεγάλε ηγέτη των λαών-
μεγάλη, η στιγμή που έκανες φίλο το λιοντάρι
ΣΙΩΝ μου μαγική... Μας λείπεις τόσο...
Θα ξαναφτιάξουμε άραγες την υπέροχη αγαπητή ΣΙΩΝ στην ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ?
Θα έρθει η ειρήνη στις φυλές μας?
Μια τάξη του θεού, θα μας επιβάλλει τον θείο νόμο. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ...
Τώρα μας δοκιμάζει, μας ορίζει το μέλλον δια μέσω του απίστευτου πόνου...



Εσύ ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥ που μάγεψες τον παγκόσμιο λαό σου που Είσε?
αργείς ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥ να κατάβεις να μας δείξεις τον σωστό δρόμο...



για να φτιάξεις μια βασιλεία των πολλών
εμείς όμως είμαστ τα παιδιά σου στον στρατό του ΧΙΑΧΒΕ


υπηρετούμαι πιστά μια ανώτερη αρχή ένα θεικό μονοπάτι ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ ΘΕΕ ΜΟΥ
ΑΜΗΝ


καλημέρα σας...

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα, σε χάνω κάπου αλλά δεν πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρες σε όλους που γελούν με τα χαίρια των θεών...
    Ιδιαίτερα το τελευταίο βιντεάκι με τον μαύρο χριστούλη και τους μαύρους αποστόλους...
    ΌΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαμά μου......
    Μία μέρα με πλέυρισε ένας Μορμόνος και προσπαθούσε να με πείσει να γίνω μέλος, ξέρετε, αυτοί που κάνουν εκατό παιδιά που τα αγοράκια είναι μικροι κλώνοι του Ευαγγελάτου και τα κοριτσάκια όλα σαν τη Λώρα στο μικρό σπίτι στο λιβάδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε