22 Απριλίου 2009

ΛΕΤΕ .... ΜΠΑ..... ΙΣΩΣ....

Μια μικρή απόπειρα επιστροφής... θα δείξει...
Η προσπάθεια γίνετε για όλους σας, για δύο τρεις φίλους φίλες που με παρότρυναν ... δια ζώσης.... και φυσικά ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ....

Ασυναρτησίας το αδιέξοδον

Στα όνειρα που κάναμε εμπρός από το Μαυσωλείο των θερινών ονείρων,
βγάζω την κίτρινη κάρτα μου.
Γιατί κοίταγα την ουσία, κοίταγα με επιμονή το μέλλον,
που όμως έστρεψε κυκλικά τα οπίσθια,
στις αυθύπαρκτες χαρές μου.
Και ο πλάνητας αστέρας χάνετε στα χιλιόμετρα,
των απίστευτα κενών λέξεων
που πλάθει ο γήινος ποιητής.
Μικρό μου χρυσάνθεμο με άρωμα Βενεζουελάνικης ορχιδέας,
ξέρετε αυτές που μυρίζουν από οκτώ εκτάρια απόσταση....
μικρή μου ορχιδέα πόσο είστε μαγευτικά σατράπισσα
Αδιέξοδη, λησταρχίνα
Φρετνίτης έχει καταλάβει τα πάτρια εδάφη.
Και εγώ βαριέμαι απίστευτα.
Η άνοιξις δεν με ακουμπά.
Πτώμα κείμαι εδώ στην παραδοχή του κενού χώρου.
Φιλτάτη Ευανθία, ένα περγαμόντο περικαλώ.

14 σχόλια:

  1. Άκρατ μου!!!!!
    Καλημέραααααααααααα!!!
    Καλωσόρισες και πάλι!!!!!!
    Να επιμείνεις, φίλε μου, και να μείνεις....
    Φιλιάαααααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό και πάλι. Νομίζω 2 μήνες αποχή ήταν αρκετοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Welcome back pou lene kai oi en aggletera spoudagmenoi...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σμήνοι από φωνές ανθρώπινες,
    ενώνονται και μετά χωρίζουν.
    Ψίθυροι και φωνές
    πάνε κι' έρχονται
    κάνοντας κύκλους.

    Λίγο πιο κάτω
    ξαναβρισκόμαστε,
    πλησιάζω εγώ.
    Φεύγουν.

    Τώρα εδώ έρχονται,
    σ' εμέ κοντά σιμώνουν.
    Φεύγω.

    Πόνος και χαρά μαζί.
    Μαζί και μόνοι.

    Κάπου...
    μαζί μ' άλλους.
    και κάπου, μόνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε βρε καλώς τον. ...Και εγώ βαριέμαι απίστευτα.Η άνοιξις δεν με ακουμπά... Ε γύρνα πίσω, τι κάααααθεσαι ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρονια πολλα!χριστος ανεστη!αντε καλως ηλθες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς μας ξανάρθες! και χαλαρά με το πάσο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαιρόμαστε που είσαι πάλι κοντά μας! καλό σαββατοκύριακο αδερφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε καλώς τα παιδιά !!!
    Μας έλειψες φίλε μου.
    Για να είμαι ειλικρινής σε περίμενα.
    Μη μας ξαναστρέψεις παρακαλώ τα οπίσθια.
    Το περγαμόντο είναι στο πιατάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάρηκα πολύ φίλε που μπήκα στο blog σου και είδα καινούργια ανάρτηση!! Welcome back!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό θα πει προβληματισμός... Καλώς τον στον κόσμο της ποίησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς τον. Για το τυπικό του Θέματος να σου πω και Χρόνια Πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς τον. Καλά έκανες και γύρισες.

    Η ανάγκη για επικοινωνία αναβλύζει μέσα μας, δεν ωφελεί να την παλεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε