17 Οκτωβρίου 2008

Η ΠΙΣΤΗΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΡΜΑ... ΕΝ ΕΤΕΡΟΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΝ ΔΙΗΓΗΜΑ...

¨Ηταν ένα ακόμα βράδυ. Πιστός στα πάθη, στην λατρεία της ηδονής, του παράνομου, της οσμής, της ανατριχίλας.... Κάθε πρωί, νοιώθω όλες τις τύψεις που χωράνε στο μικρό μυαλό μου. Τα μεσημέρια, σαν αισθάνομαι το σφύξιμο στην καρδιά, αγχώνομαι πανικοβάλλομαι, τρέμω.


Σχόλασα, πήγα σπίτι αποφασισμένος να μην κάνω αυτό, για το οποίο κάθε πρωί μετανοιώνω. Πάω στην παιδική χαρά, κάνω βόλτα και κούνια τα παιδάκια μου. Και όμως...
Εκεί μέσα στις παιδικές φωνές, στα χαρούμενα προσωπάκια αισθάνομαι την μορφή της παρούσα. Αισθάνομαι, να φιλώ τον λαιμό της, να παίρνω στο στόμα μου τις υπέροχες ρόγες της, να ακούω την ανάσα της και δεν αντέχω. Για άλλη μια φορά, το πέος μου - θεέ μου πόσο ντρέπομαι - είναι σε εγρήγορση. Αδυνατώ να συγκρατηθώ. Πάντα φορώ μακρύ μπουφάν, γιατί ενδόμυχα ξέρω.


Φεύγουμαι όλοι από την παιδική χαρά. Πάμε με το τζιπ σπίτι. Βάζω τέρμα την μουσική. Ακούω ένα γλυκό τραγούδι όπου ο Μάγκας με το κλαρίνο του μας καλεί να κλάψουμε. Το βγάζω, βάζω Θρακιώτικους σκοπούς, με την τσαμπούνες τις πίπιζες... Τίποτα, η σκέψη μου εκεί. Η σύζηγος χαρούμενη μου φτιάχνει το βραδυνό τσάι, αποτέλεσμα των σπουδών και της ζωής μας εκεί στην ξενιτειά. Τέρμα, σήμερα δεν θα πάω... Βάζω διονυσιακά τραγούδια από την Κάσο. Σήμερα θέλω να μείνω, με την σκέψη στο νησί, απέναντι από την Κάρπαθο, που το λούζει το δειλινό, αυτό το δακτυλίδη στα βουνά της.


Θεέ μου, άραγες σήμερα ποιοί θα είναι στα δωμάτια? Πόσες κραυγές, στους μονωμένους τοίχους πίσω από την εκκλησιά την ώρα που συντελείτε οεσπερινός. Και πόσες επικλήσεις? Ποιοί απεσταλμένοι του εωσφόρου θα κυριεύσουν τα λάγνα κορμιά? Πόσος ιδρώτας περιπεπλεγμένων αντρικών κορμιών όπου τα μπράτσα και τα χέρια γυμνασμένων νέων θα θωπεύουν αυτά τα - ταλαιπωρημένα από την γραφειοκρατία - μεσήλικα κορμιά. Εγώ όμως, έχω καθαρόν τον κώλο μου. Δεν είμαι από αυτούς. Έστησα, την κομπίνα με τον αιδεσιμότατο μονώνοντας τα κελιά πίσω, κοντά στα ιπποστατικά, βάλαμε μυστικά κουμπιά και δεν φαινόμαστε... Ποιοί? Εμείς οι φίλοι. Που όλοι μας είμαστε παιδιά μιας φιλήφονης ειμαρμένης...


Ξανά, η εικόνα της. Στην μύτη μου αισθάνομαι τα υγρά της, ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΥΓΡΑ, που λαμβάνω σαν σκύβω στο μέρος ου ΥΜΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ, στα χέρια μου η αποτύπωσις της ανατριχίλας της σαν μπαίνω βαθιά μέσα στα μέρη, που ΜΟΝΟ εγώ ΘΑΡΩ... έχω δικαίωμα να εισέλθω. Στην σκέψη μου δίπλα οι άλλοι που ψάλουν και οι άλλοι που παίζοντας αντρικά παιχνιιδάκια παρασείρονται, σιγά σιγά, στην υπηρεσία της ΟΜΟΦΥΛΗΣ ηδονής.
Κοιτάω πολλούς γύρω μου σκεπτόμενος γιατί χρόνια δεν έχουν ένα γυναικείο κορμί δίπλα τους. Καταπιεσμένους αδύναμους γκέυ, που δεν το ξέρουν παίζοντάς τον ρόλο του ΠΟΙΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ?


Η γλώσσα μου θέλει την αλήθεια της. Να βυθιστεί... Και όμως σήμερα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ... Είναι βαρύ το τίμημα. Πρέπει να διώξω να ζητήσω από ποιούς διάολε? Τι να ζητήσω... Σε ποιόν επίσκοπο ποιάς επισκοπής? Πως θα διώξω αυτούς τους υπηρέτες του εωσφόρου που την νύχτα στην Αγία Τράπεζα αφοδεύουν, καλούν τον Μαστραχανάμ τον Επιλατευτήμαγκ και μετατρέπονται στο αντίθετο της πίστης? Πως έμπλεξα έτσι? Το πέος μου αυτό το ατίθασο πράγμα ανάμεσα στα σκέλια, φταίει για όλα. Όχι δεν φταίει αυτό. Εγώ στην Πολίχνη του Εδιμβούργου είχα την κάμαρά μου ... Ερχόταν αυτή και γευόμασταν χρόνια τα θέλω μας...


Αυτός ο Μέγιστος... ο συγγενής του συγχωρεμένου. Που με έδεσε, με τα αλλότρια πάθη της παρέας του... Του άρεσε να βλέπει τα γυμνασμένα αντρικά κορμιά, να γλύφει τις άκρες των νευρώνων, να αισθάνετε μέσα του όλη την δύναμη και όλες τις χαραματιές, τα αιμοφόρα αγγεία ενός καλοσχηματισμένου πέους. Να νιώθει τους όρχεις να ακουμπούν στα οπίσθιά του, λαμβάνοντας όλη την ηδονή που ήθελε. Πόσο άρεσαν στην γαμημένη παρέα του οι φιλήδονες τούτες στιγμές. Πολλοί το ξέρουν, κάποιοι προσπάθησαν να εξαφανιστούν από προσώπου γης... Αλλά, είναι μικρός ο κόσμος, ένα μεγάλο κρεββάτι όπως μου είπε πριν λίγες εβδομάδες μια καλή μου φίλη.


Έβαλα την οικογένεια για ύπνο στις επτά και μισή. Η Σκωτζέζικη ομίχλη όμοια σαν την Βορειοελλαδίτηκη .... έπεσε. Ντύθηκα, έφυγα, συνάντησα την άγνωστη ετέρα που μου αναλογεί σήμερα. Πήγα στο μπαρ πλήρωσα τον καλό μου τροφοδότη και πήγα στην Μονή. ¨Ηταν όλοι εκεί. Στην εκκλησία ακούγονταν οι λατρεμένοι ύμνοι... Και όλοι πήραν τις θέσεις τους στα γνωστά πεντακάθαρα, υπεροπολυτελή κελιά...


Η ηδονή, τα πάθη και οι εμμονές...


Μαζί και Η ΠΙΣΤΗΣ στους φανερούς και κεκριμένους μαύρους θεούς.


¨Ολοι πήραμε τις γνωστές θέσεις μας...

16 σχόλια:

  1. Ενοχές και ηδονή κάνουν ένα συναισθηματικό κράμα που σε στέλνει στον Παράδεισο και στην Κόλαση κάθε μέρα. Δύσκολα θα αντισταθούμε σε αυτό που θέλει η καρδιά και, ακόμα και αν δεν ενδώσουμε, θα τρελαθούμε.
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα πιστός σε εσένα. Είναι η μόνη πιστεύω γνήσια πίστη.
    Καλό σκ!!

    υγ: δεν ξέρω τι θα ήταν καλύτερο, αν έπρεπε να διαλέξω, το ΚΑΤ ή ο Άγιος Πέτρος?? Γιατί το πρώτο είναι άστα να πάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυνατό γράψιμο!
    Φοβερά συναισθήματα και πλήρης αποκάλυψη των ενοχών και των επιθυμιών μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας καινε τα παθη.Και παντα θα μας καινε!Ακομα κι αν μετανιωνουμε τα πρωινα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκέφτηκες ποτέ ...
    τι θα γινόμασταν αν ...
    τα πάθη μας ελέγχαμε απόλυτα ;;;
    σε τι θεό τότε θα πιστεύαμε ;;;
    σε τι μέλλον τότε θα ελπίζαμε ;;;
    Όλα ανιαρά, όλα προβλέψιμα !!!
    Καλή βδομάδα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο το κείμενο σου akrat. Ο καθένας μας ορίζεται από τα «θέλω» του και τις «αδυναμίες» του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλήμέρα!!
    Η φώτο είναι απο ένα άγνωστο ως τώρα εντομάκι που είχε την ατυχία να ανακαλυφθεί απο έναν ερευνητή και τώρα να το ψάχνουν όλοι στην περιοχή που βρίσκεται. Και επειδή μας συνέδεε συγγενική σχέση, καταλαβαίνεις ότι ανησύχησα ιδιαίτερα..
    κηφήνας?? σε ποια κυψέλη είσαι??:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κηφήνας..κηφήνας..ξέρει αυτός τι λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που σας ψιλοάρεσε αυτό το κειμενάκι... το οποίο (ατυχώς αυτή την διάσταση δεν την πιάσατε...) έχει επηρεαστεί από την κριτική των ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ μοναχών ενάντια στην ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των Πατριαρχικών στο Άγιο Όρος...
    ένα ιδιαίτερα προσφιλές θέμα... πασίγνωστο εξάλλου πανταχούθε...

    ιμμαλή... πιστεύω εις ένα βουντού...


    cynical... τιμή μου που σας αρέσει το κειμενάκι...

    marianonice... χαίρομαι... χαίρομαι...

    candy.... εμ... τα πάθη είναι αδηφάγα αλλά ΟΧΙ ΓΙΑ ΧΟΡΤΑΣΗ... μετά γινόμαστε ΥΠΗΡΕΤΕΣ...

    το τέρας της αμάθειας... καλησπέρες καλησπέρες...


    side 21 μα δεν έγραψα για τα δικά μου πάθη... Ως γνωστόν είμαι ηθικόν παιδάκι....

    ασκαρδαμυκτί... γίνονται έρευνες... ωστόσο ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΑΣ... γιατί ο έρωτας είναι που απογειώνει ενίοτε τα ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΑΘΗ... αν μπορούν φυσικά να εκφραστούν εκεί... γιατί αν είναι κανείς κοπρολάγνος... άντε να βρεις άνθρωπο να ερωτευθείς... για να τα εκπληρώσεις... μπλιαχχχχχχχχχχ

    ndn... καλησπέρα από την γεμάτη ήλιο Αθήνα... Ενίοτε υπάρχουν και άγνωστα πάθη που τα ανακαλύπτεις άμα τη πίεση ετέρου συνανθρωπου... μακριά από εμάς...


    ιμμαήλ... είμαι κηφήνας (το βεβαιώνει ο η άγνωστος-η ) αλλά εκδιογμένος από την Κυψέλη... είμαι στα ανατολικά της... με φιλοξενούν πολιτικοί φίλοι συνεξόριστοι από το χαμάμ όπου χορεύουν δέκα παρθένες τυλιγμένες στα μωβ τούλια... Θεέ και κύριε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανάθεμα με αν κατάλαβα κάτι...

    Σίγουρα όμως με καθήλωσε. Καταπληκτικό γράψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @akrat Ενδιαφέρον και ευστόχως δοσμένο.
    Ούτε με τους μεν ούτε με τους δε όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λάκων...
    δεν νομίζω να με κόβεις στο να είμαι με τους μεν ή με τους δε... ΔΕΝ.....


    που πας μωρή ξυπόλητη στα αγκάθια...
    είναι το χαρακτηριστικόν μου γνώρισμα.... ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ....


    music bodies...

    καλώς την στην παρεούλα...



    το τέρας της αμάθειας....
    καλημέρα σας αγαπητή φίλη καλήν ημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε