11 Οκτωβρίου 2008

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΖΗΤΩ ΚΑΤΙ ..... ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ.... ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ






ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΗΣ (ψεύτικης και ηθικολόγας) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Δεν θέλω να σας πείσω να κάνετε κάτι γεμίζοντάς σας τύψεις, που ΔΙΑΟΛΕ δεν σας αναλογούν. Ωστόσο ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ μου μου έστειλε ο ΑΔΕΛΦΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ένα email στο οποίο εγώ έχω κοκαλώσει. Για το εν λόγω κορίτσι που βρίσκετε σε ανάγκη κάποιοι... έχουν κάνει ... ότι αναλογεί στην τσέπη, στην καρδιά και την γκλάβα τους.
Έχοντας εμπιστοσύνη στον φίλο μου, ότι είναι δηλαδή ΤΙΜΙΟΣ και ΗΘΚΟΣ (ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ γιατί ο γάμος του μας χωρισε.... όπως γίνετε πάντα) ΤΟΛΜΩ να σας απευθύνω το μήνυμά του.....




φιλε καλησπερα. τι να γράψουμε τώρα,
Λέγεται Δήμητρα χωρίς πατέρα,ειναι 23 ετων πασχει από καρκίνο μήτρας εδώ και 10 μήνες. Λόγω τών αβάσταχτων εξόδων της θεραπείας πήρε δάνειο από τις τράπεζες η μητέρα της, καθώς αυτή δεν μπορεί να δουλέψει.Πρίν από 7 ημέρες πέθανε η μητέρα της από καρδιακή προσβολή και τώρα οι τράπεζες της παίρνουν το σπίτι που ειχε βάλει υποθήκη, για 10.000 ευρώ που χρωστάνε. Εχει 2 αδελφές μικρότερες εκ των οποίων η μία ειναι κατάκοιτη ανάπηρη. Εαν μέχρι την αλλη τετάρτη δεν δώσει τα χρήματα θα κατάσχουν το σπίτι τους.
Ολες οι τράπεζες αρνήθηκαν να της δώσουν νέο δάνειο λόγω της αρώστεια της.
Οποιος θέλει να βοηθήσει ας βάλει οτι θέλει στον λογαριασμό της στην Εθνική τράπεζα ελλάδος 380/744117-78. Ακόμα και 10 ευρώ θα βοηθήσουν πολύ.






Σήμερα αγαπητοί αναγνώστες στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ σκέψεις πολλές πέρασαν από τον νου μου. Κύρια το θέμα της εμπιστοσύνης... Από έτη πολλά, είχα την θέση ΟΤΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΕ. Αυτό είναι θέση και στάση ζωής. Ωστόσο μια άλλη θέση μου ΕΙΝΑΙ .... ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ... Και μια τρίτη θέση μου ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ είναι ανήθικη πρόστυχη και όταν γίνετε για επίδειξη είναι ΚΑΙ ΑΘΛΙΑ. Εγώ σαν άτομο αγωνίζομαι από μικρός για ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ έξω και πέρα από μια ατομικιστική οικογενειακή ψευτοαυταρέσκεια...

Το τι κάνω ΑΤΟΜΙΚΑ όταν δίπλα μου βλέπω την δυστηχία .... ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΡΩ και αφορά εμένα και μόνο εμένα.


το τι θα πράξετε εσείς.... αποφασίστε το μόνοι σας....
Εγώ εμπιστεύομαι τον φίλο μου ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ και ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ (από όσα μου λέει τηλεφωνικά). Δεν σας ζητώ να πράξετε όμοια. Κάντε ότι μπορείτε σύμφωνα με τις αρχές σας.


Αλλά αυτές οι τράπεζες... Αυτές οι πόρνες αιματορουφίχτρες....

23 σχόλια:

  1. ok. I found an information here that i want to look for.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ok. I found an information here that i want to look for.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε, εγώ ούτε τις Τράπεζες κατηγορώ!
    Κι αυτές τη δουλειά τους κάνουν...
    Όπως λες κι εσύ... ας αναλάβει ο καθένας το μερίδιο της ευθύνης του για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο! Από έναν γλάρο που πεθαίνει στην Ισπανία λόγω της μόλυνσης του περιβάλλοντος μέχρι την πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο ανθρωπινος πονος δεν εχει τελος ρε γαμωτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκμεταλευση και αναισθησια ΠΑΝΤΟΥ!
    Σαν κινουμενη αμμος ολα μεσα της βουλιαζουν.
    Παντα ομως του τελευταιου μελλοθανατου το υψωμενο χερι θα ζητα απεγνωσμενα βοηθεια. Μα ποιος να τη δωσει...Εμεινε κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ολοι πρέπει να βοηθήσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς το θέμα καρκίνος το έχω ζήσει απο κοντά και σε διαβεβαιώ ότι πόρνες δεν είναι μόνο οι τράπεζες..
    Όσοι μπορούμε θα βοηθήσουμε και της εύχομαι ολόψυχα να νικήσει την ασθένεια.
    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ κρίμα για την κοπελιά και για όλους τους γύρω της. Βέβαια το πρόβλημα θα λυθεί παροδικά με τα χρήματα, αλλά κάτι θα είναι και αυτό. Πάντως κοίταξε κάτι αν μπορείς. Χωρίς το IBAN έχει 12 ευρώ προμήθεια από το e-banking, μπορεί κάποιος να θέλει να δώσει 10 και να μην έχει να δώσει 22.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι να ήταν πόρνες. Και αυτές θα τα οικονομούσαν και εμείς θα ηδονιζόμασταν. (sic)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω γιατί έχω γίνει τόσο καχύποπτη; Δεν μου είναι εύκολο να πιστέψω όλον αυτόν τον πόνο μαζεμένο σε ένα πλάσμα 23 ετών... Καρκίνο η ίδια... ανάπηρη αδερφή... πεθαμένη μάνα... Δεν ξέρω...Δεν το πιστεύω!
    Μα... Δεν είναι υπερβολικά πολλά όλα αυτά;
    Ειμαι σκληρή; ίσως...
    Αλλα...ΔΕΝ το καταπίνω αμάσητο, και πείτε με σκύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης να πω, ότι η θεραπεία γίνετε δωρεάν, στα δημόσια νοσοκομεία.
    Ποια αβάσταχτα έξοδα θεραπείας; και αφού δεν μπορεί να δουλέψει η μικρή, (εάν...) πληρώνετε από το ΙΚΑ. Έκτος αυτού, όλοι οι καρκινοπαθείς παίρνουν επίδομα.
    Ξέρω ότι θα με μισήσετε όλοι, αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ....
    κανένα δεν λέω σκύλα και μη συμπαθή...
    δεν μου ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ akrat.. Αλήθεια... Από το..Ακράτητος βγαίνει; χαχα

    Κατανοώ απόλυτα τη θέση σας.
    Δεν σας κατηγόρησα.
    Είπα άπλα την άποψη μου σε αυτά τα θέματα που... Πατάνε ακριβώς στην ευαισθησία και την ανθρωπιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. με συγκινησε η αναρτηση :_(
    μακαρι να πανε ολα καλα για την κοπελα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε