30 Σεπτεμβρίου 2008

όσοι με παρακολουθούν ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΟΥΝ...... ΜΜΜΜΜ

πιστεύω να έχετε κατανοήσει την θέση μου για τον Μουσουλμανισμό και τον Ισλαμισμό.
Αλλά επειδή είμαι βέβαιος ότι αν δεν γνωρίζουμε τι εστί βερύκοκο ..... είναι αίσχος να κατηγορούμε χωρίς μια στοιχειώδη γνώση...
Ας ακούσετε λοιπόν ένα ενδιαφέρον θέμα, για να είστε γνώστες....











λοιπόν αυτά...

εγώ έχω ανοιχτό το μέτωπο ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ και μάλιστα ενάντια στον πανισλαμισμό. Ωστόσο να ξέρουμε όλοι για το τι μιλάμε.
Και κάτι άλλο.....Κατά την άποψή μου Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ είναι έτοιμη να υποστεί ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ.... προς τον Μουσουλμανισμό. Άπλός λόγος, σαφής και πάνω από όλα ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ....

12 σχόλια:

  1. Βρε εσύ ήσουν έτοιμος μα ασπαστείς τον Νεστοριανισμό και τώρα μας λές πως έχεις ανοιχτό μέτωπο με όλες τις θρησκείες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν τα λέει κι άσχημα ο μουφτής, γέρνει προς τον σουφισμό, νομίζω. μήπως ξέρεις ποιός μουφτήςε είναι; ο νόμινος ή ο παράνομος; κατά την πολιτεία πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τη Θρησκεία να την έχεις μέσα σου φίλε μου ,να είσαι καλός με τους γύρω σου , να ενεργείς με συνήδειση, να μη κάνεις στους γύρω σου αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν, να μη κρίνεις και επικρίνεις , να δέχεσαι τους φίλους σου με τα ελλατώματα τους και να προσπαθείς καλοπραίρετα για το καλύτερο στη ζωή σου .Αυτό για μένα είναι Θρησκεία , ο Θεός είναι Ενας απλώς ανάλογα με το που γεννήθηκαν κάποιοι τον έδωσαν άλλο όνομα και του έβαλαν τους όρους που τους συμφέρουν.Καλημέρα και καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι ο νόμιμος.... μουφτής.... ο παράνομος είναι άλλος..... αλλά εγώ έχω κλήση προς τον ΜΠΕΤΑΧΤΣΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον θυμάσαι τον Κιτσίκη;
    Εκείνον τον τρελό που ήθελε να δημιουργήσουμε Ελληνοτουρκική Αυτοκρατορία, με θρησκευτική βάση τον Χριστιανισμό και τον Μπεχτασισμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ενδιαφερων.!!!! ουδεν σχολιο για το ισλαμ. συμφωνω απολυτα με την αχτιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχτίδα και venseremos
    με όλο το συμπάθειο αυτό που μου γράφετε είναι μια ΠΡΩΣΟΠΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΑΝΙΔΕΙΟΤΕΛΕΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ κ.λ.π κ.λ.π....
    Η θρησκεία όμως είναι άλλο πράγμα. Απαιτεί ιερατείο, τόπους λατρείας, αποκαλυπτικό λόγο, ή θεοποίηση και λατρεία κάποιων πραγμάτων ή εννοιών.
    Ο θεός στις ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ δεν είναι μια ντοποαντίληψη, Δεν εκτιμώ τον θεό αλλιώς στην Εϋβοια, και αλλιών στο Καζακστάν (εφόσον ανήκω στην ίδια θρησκεία ή τουλάχιστον δεν το νομίζω). Τουναντίον οι θρησκείες έχουν επιθετική λογική αφού έχουν ΕΞ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ.
    Αυτά τα λίγα μωρέ.... Αλλά αυτά που λέτε είναι μέρος της ανθρώπινης συμπεριφοράς σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.



    ασκαρδαμυκτί...
    ετοιμάζω μυστικά ταξίδια σε ΤΕΚΕΔΕΣ (Μουσουλμανική Μοναστήρια ΙΔΙΩΣ ΜΠΕΤΑΧΤΣΙΔΩΝ) .... Θαμένοι ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ... μύθοι τάφοι Σε χωριό των Φαρσάλων υπάρχει ΤΕΚΕΣ όπου στον τάφο του τελευταίου ΜΠΑΜΠΑ (πέθανε το 1986) καίει ακόμα το καντήλι....
    Εκεί θα κρυφτούμαι Νεστοριανοί, Βογόμηλοι και εναπομείναντες Παυλικιανοί.... Θα κυριεύσομεν τους τεκέδες...
    Τους μόνους που δεν θα δεχτούμαι είναι τους Ιακωβίτες και τους κεκρυμένους Μαρωνίτες και Νεοκαλχηδόνιους... Ξουτ αυτοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θερμοσίαος

    καλώς ήλθατε στον Τεκέ της ζάλης...
    Όντως τον έκοψα για κρυφοσέχτα τον Σοφιολογιότατο Μουφτή... Μα είναι τρομερό πάντως.... Μπεταχτσήδικη Τούρκικη Μειονότητα είχαμε ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΣΕ να μην πω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακριά από θρησκείες, όλες εχουν ένα σκοπό! Να μας βάλουν στα καλούπια που οι "παπάδες" τους εφευρίσκουν! Προς όφελος βέβαια όχι δικό μας αλλά εκείνων που δεν θέλουν να τους ενοχλούμε...
    Εγώ είμαι ανοιχτή σε οποιαδήποτε φιλοσοφία και κρατώ τα θετικά της.
    Ο Μουσουλμανισμός κατ' αρχήν είναι εντελώς αντιφεμινιστική θρησκεία. Ξέρω κάτι Αιγύπτιους Μουσουλμάνους που τσακίζουν στο ξύλο τις γυναίκες τους... Χαχαχα!!
    Πάντως χωρίς αστεία ο μουσουλμανισμος, εμποδίζει την εξέλιξη και είναι αναχρονιστικός, περισσότερο ίσως από τις άλλες θρησκείες.
    Μη σε δούμε να βγάζεις το χαλάκι σου και εσύ και να γονατίζεις όπου βρεθείς την ώρα της προσευχής, που λέει και ο vad στο Χαρτούμ. :))))

    Καλημέρα και καλό μήνα akrat μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κ α λ η μ έ ρ α!!
    Εκ πεποιθήσεως είμαι αντικληρικό μέχρι το τελευταίο λιπποκύτταρο της τελευταίας μου διπλίτσας, οπότε, όποτε ακούω την λέξη θρησκεία με την έννοια του κλήρου/ παπαδοσύνης και εν γένει των εκπροσώπων επι της γης και θρησκευτικών απόψεων, αρχίζω να ακονίζω το κεντρί μου..
    Με το προηγούμενο ποστ περί ευγενικής καταγωγής αναθεώρησα τις απόψεις μου για την ελληνική ιστορία- ήταν μεγάλη αποκάλυψη ότι τελικά δεν γίναμε απο ένα βαζάκι με μέλι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ήξερα ότι το βερύκκοκο έχει μουσουλμανική προέλευση...
    Νά 'σαι καλά που το είπες.
    Δεν ξανατρώω μην κολαστώ.

    Όμως... καλωσασβρήκα όλες/όλους μαζί.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να περάσουμε.

    Έχω φτιάξει, με την βοήθεια και άλλων μπλογκιστών και μπλογκιστριών, έναν κατάλογο από 36 κοινωνικοπολιτικά ψέμματα και παρακαλώ εσάς και τους φίλους σας να έρθετε και να τα αξιολογήσετε/ψηφίσετε για να αναδειχτούν τα 7 μεγαλύτερα:
    psemmatapsemmata.blogspot.com

    Ψευτοφιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλες οι Θρησκείες
    είναι από τη φύση τους
    ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ...
    Εκμεταλεύονται την ανάγκη του
    ανθρώπου για ένα θείο αποκούμπι
    στις δύσκολες στιγμές του ...
    που το ξεχνάει όμως αμέσως
    άν δεν υπάρχουν προβλήματα ...
    Απόδειξη τα τελευταία γεγονότα
    με το ΙΕΡΟ REAL ESTATE !!!
    Όλες οι θρησκείες στις αρχές τους
    αποπνέουν είδος ανθρωπισμού ...
    Αλλά όταν επικρατήσουν γίνονται
    οι απόλυτοι δυνάστες ...
    Τέλος πάντων οι Μπεταχτσήδες καλοί
    όπως κι οι Δερβισάδες που τους είδα
    να στριφογυρνάνε στην ΚΟΝΥΑ (Ικόνιο)
    με τη συνοδεία παραδοσιακής μουσικής
    Το μόνο κακό ήταν πως τους απόλαυσα
    ξεροσφύρι αφού δεν υπήρχε αλκοόλ σ' όλη την πόλη !!!
    Την καλησπέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε