17 Σεπτεμβρίου 2008

Πικρόν ερωτικόν διήγημα....

Ακούω σήμερα εις τας υψηλάς συχνότητας, εν εξαίρετον σταθμόν όστις εκπέμπει εξαίρετην δημώδη νησιότηκον μουσικήν. Δεν είναι ψέμμα, αν είπω ότι με νοσταλγία αναπολώ έναν λάγνον μπάλλον. Δεν γνωρίζω αν έχετε παρατηρήσει ποτέ, τέτοια ποιητικοερωτική πανδαισία. Ιδιαιτέρως αν η νεότης και τα μάτια συνταυτηστούν. Αν ο αδύνατος νέος και η καλλίγραμος νεαρά διαπλέκονται υπό ερωτικής παραφοράς... Είναι ωσάν να παρατηρείς εις την Ισλανδία θερμόν πήδακα ύδατοος να εκχύνεται εντός παγωμένης περιοχής...
Και όμως σήμερα έχω μια υπέροχη λάγναν θύμησιν από τα παλαιά. Όχι εξαιρετικά παλαιά. Ήταν νύχτα, το αλκοόλ είχε γεμίσει την πυρέουσα κορασίδα, και τον ένκαυλο μεσήλικα. Το μαγαζί στην παραλία της Κύμης, ήτο γεμάτο και από τα θορυβώδη ηχεία ακούγετο εντονατάτη η αγαπημένη "μουσική". Ο Ριρής κέρναγε ασυστόλως αυτό το ερυθρόν - αγνώστου ταυτότητος ποτό... που όμως έπινε όσο και τα κεράσματά του... - κατά τις δύο με τρείς το βράδυ πήρα την καλή μου και ανέβηκα τις απότοτομες στροφές επέρασα την Κύμην και ευρέθη πλησίον του δασαρχείου. Ο ουρανός ήτο έναστρος και ειλικρινά ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. Δεν ξέρω πιά αρωστημένη, θεική σκέψη με οδήγησε στο να έχω μια τρομερή ερωτική διάθεσιν ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ.
Ήταν, σαν το προαιώνιο ΤΕΡΑΣ, ο βους ο κτηνώδης, ο λέων ο νικητής, ο ουρακοτάγκος ο βόστρυχος (πόσο τρελαίνομαι να αμολάω λέξεις άγνωστες σε μένα...) λοιπόν ήταν σαν ένα προιστορικό ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ τσουνάμι...
Έβγαλα γρήγορα το κορίτσι εξ του οχήματος, ήτις είχε παραμείνει άναυδον και αποσβολωμένο, το οδήγησα επί του εμπροσθίου καπώ του οχήματός μου και χωρίς αιδώ, χωρίς να την θωπεύσω καν, εισέβαλα εντός της ενώ τα χέρια μου ήταν βίαια πέριξ της νεανικής της επιδερμίδος. Δεν θυμάμαι και πολλά, παρά μόνο δύο οχήματα που μέσα στην έναστρον νυχτιά έκαναν κόντρα. Δεν θυμάμαι αν με είπε ΒΙΑΣΤΗ βαζιβουζούκο...
Θυμάμαι ότι αισθανόμουν σαν να ευρισκόμουν εντός ενός πάρκου συναγωνιζόμενος τέρατα, δράκοντας, φοβισμένος ερεθισμένος από ένα αδιόρατο ΤΕΛΟΣ. Και το πέος αντί αν λαμβάνει μηνύματα υποχωρήσεως τουναντίον επιτελούσε αγογκίστως πράγματα ακατανόμαστα.
Τι φοβόμουν άραγες?
Τον άγνωστον θηρευτή ψυχών?
Το υπέρτατο Όν που μας κυβερνά?
Το κελί στο μοναστήρι που με περιμένει?
Την φαλικήν υστέρισην?
Την ψευδεπίγραφην λυσεντερία που προσβάλλει την νήσον Μαλάουι της Αφρικής?

Προ αυτών των σημαντικών ερωτιμάτων ο άνθρωπος οφείλει να σιωπά, έκτός εάν τις ψυχαναλυτής τζαμπατζής και σκιτζής αναφέρει προτάσεις και αναλύσεις...
Οψώμεθα....

12 σχόλια:

  1. ...Και όταν ξύπνησες, μουσκεμένος στον ιδρώτα φαντάζομαι, τί σκέφτηκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπούσα τον Παπαδιαμάντη για τη γλώσσα του, αρνήθηκα να διαβάσω μετάφραση των διηγημάτων του, ευπηθώς δηλώνω ότι αρέσκομαι εις την ανάγνωσην τοιούτων λόγων διότι ανσκαλεύουν την μνήμη των γυμνασιακών μου χρόνων , εγώ η άπτουσα τα πεντήκοντα έτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλτατε, επειδή ανηφέρθητε στην νησιωτικήν ερωτικήν μουσικήν, σας αποκαλύπτω, αποκλειστικώς εις εσάς, πως η κυρίαν Κονιτοπούλου μου προκαλεί έντονα σεξουαλικά σκιρτήματα και δη ... σοδομικάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχαχα α ρε μικρουλι μου :)))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά την βίασες η όχι? Το ευχαριστήθηκε η σου έκανε μήνυση?
    Όχου, αναπάντητα ερωτήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω ακριβώς την ίδια απορία με την Σοφία, συν μια ακόμα: αυτό το βαζιβουκάτι, τιιιιιι είναι?
    κύριέ μου, πρέπει να είσασθε αβρός με τα κορίτσια:τι να κάνουμε οι ρημάδες, το θέλουμε και το κατιτις το τρυφερό και ρομαντικό! :)
    καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σου ημέρα και καλό Σ/Κ :))

    Για απαντήσεις θα επανέλθω... ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να φοβόσουν αραγε; Ειναι φανερό. Την αμαρτία, akrat-ητε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια μόνο απορία έχω, το βαζιβουζούκο... τι είναι;

    ΟΛΑ τα άλλα...Τα κατάλαβα χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. PHOU..FLIS
    δεν σκέπτομαι... η ιστορία δεν είναι ψεύτικη.... ούτε αληθινή... εσείς επιλέξατα εκδοχή ονείρου... μάστα... καλώς... τι να πω... ίσως....

    αχτίδα...
    έχω χρόνια πολλά να διαβάσω τον μεγαλύτερο Έλληνα των γραμμάτων τον ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ... τον γίγαντα αυτόν.... ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΑΝ ΜΑΤΑΒΡΩ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ .... εγώ αγαπητή αχτίδα... μελετώντας τον Α τόμο του Εμπειρίκιου έπους Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ προσπαθώ να ψευδίσω....
    αλήθειες ή ψέμματα... δεν ξέρω χαχα

    ασκαρδαμυκτί.... εύχομαι καλήν τύχη σε ότι τραβά η ψυχή σας....


    candy's τετραδιάκι....
    .........


    sofia...
    μάλιστα... θα πω ένα γνωστό ανέκδοτο... ρωτάν έναν άνθρωπο αγρότη και κτηνοτρόφο " εσείς κάνετε έρωτα στην κυρία σας...." και απαντά .... "εγώ δεν κάνω τέτοια.... ούτε τα ξέρω.... την ΓΑΜΑΩ ΜΟΝΟ...."

    ιμμαήλ....
    εδώ έχουμε να κάνουμε με το αληθές το φαντασιακό το ψέμμα το υπεκφεύγον.... διαλέφτε και πάρτε.... ΤΟ ΒΑΖΙΒΟΥΖΟΥΚΟΣ όπως διάβασα σήμερα από την ιστοσελίδα ΑSXETOS GR ήσαν άτακτα Τούρκικα σώματα που εκυνηγούσαν χριστιανικούς πληθυσμούς. Ουδόλως όμως με ενδιέφερε η ετοιμολογία των λέξεων. Όπως γράφω μέσα χρησιμοποιώ λέξεις ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ αλλά με τρελαίνουν ηχιτικά
    Πες δυνατά Β Α Ζ Ι Β Ο Υ Ζ Ο Υ Κ Ο Σ
    εμένα με φτιάχνει

    το τέρας της αμάθειας....
    μα ένα δοκιμιάκη ήταν τι να απαντήσετε??



    cynical
    ME TIMATE ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΤΕ ΩΣ ΤΟ ΤΣΑΡΔΙ ΜΟΥ έχουμε ναργιλέ τσαγάκι και άλλα κακά


    ξυπόλυτη....
    μα μα έλεος ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΜΑΣ (την άνω εννοώ...) καλώς ήλθατε.
    ειλικρινώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φίλτατε σας αποστέλω την χριστιανικήν μου ελπίδα, άχρι καιρού αναγκαία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέεεεεερω τί φοβήθηκες!

    Φοβήθηκες μήπως το κορίτσι είναι η κυνικιά αχτίδα της ξυπόλητης Σοφίας!

    Οπότε την είχες βαμμένη, Akrat...

    Όσο για τον ΒαΣιβουζούκο είναι μιά κάποια άγρια φυλή της Αφρικής νομίζω.
    Ίσως όμως να είναι και τούρκικη λέξη: Βασικό Β(μπ)ουζούκι.

    Εκείνο το «λυσεντερία» τί τό 'θελες;
    Μου θύμισες την μάνα μου...
    Έπρεπε να φτάσω στα 20 για να καταλάβω ποιά λέξη ήτανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε