17 Ιουλίου 2008




Έφυγε από την ζωή ο αγαπητός "φίλος" Φαίδων Παπαμιχαήλ. Πάντοτε αξιοπρεπής, ευγενής, εραστής του ωραίου, της τέχνης, του χιούμορ, των σπορ και πάνω από όλα ένας άνθρωπος που ήταν, αυτό που ονομάζουμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Έβαλα την λέξη φίλος σε εισαγωγικά, γιατί δεν θα μπορούσα να οικειοποιηθώ ένα τέτοιου βεληνεκούς όνομα, για να εξαργυρώσω απέναντί σας ένα ψέμα. Έτυχε, απλά να είναι φίλος μου ο κος Ντίνος Α. με τον οποίο ο Φαίδων Παπαμιχαήλ ήταν φίλος (χωρίς εισαγωγικά...) τόσο που ως το επίπονο τέλος του στάθηκε φίλος πραγματικός. Χαίρομαι μέσα στην λύπη μου που έχω ένα φίλο σαν τον Ντίνο.
Με τον κο Φαίδωνα (πόσο εκνευρίζονταν που τον έλεγα κύριο...) είχαμε συναντηθεί λίγες φορές αλλά πάντοτε κατανοούσα ότι στέκομαι δίπλα σε ένα άντρα που εκφράζει την σωστή πλευρά του Ελληνικού λαού. Έναν άνθρωπο που δημιούργησε, ερωτεύθηκε, πάλεψε ενάντια σε προκαταλήψεις. Και τον θεωρώ (σιγά ποιός είμαι εγώ εμπρός του) γιατί ενώ έκανε όσα λίγοι στην χώρα μας, καθόμασταν και βλέπαμαι τον αγαπημένο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ (του οποίου ήταν ποδοσφαιριστής) σαν κανονικοί άνθρωποι. Με τα ουισκάκια μας, με τα τσιγαράκια μας....

Σήμερα έχω στερέψει. Η έμπνευσή μου είναι στο ναδίρ. Αν θέτε περισσότερα για τον Φαίδων Παπαμιχαήλ ...

http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=13831&m=C12&aa=1

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_2_18/07/2008_278078

http://www.enet.gr/online/online_print?id=29012316


http://www.tovimadaily.gr//Article.aspx?d=20080718&nid=9236384&sn=&spid=
Τουλάχιστον ο υιός του συνεχίζει την μεγάλη παράδωση....

Περισότερα ίσως άλλη φορά....

10 σχόλια:

  1. παραδέχομαι -δεν τον ήξευρα τον κύριο..καλή του ώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ Η ΑΣΤΡΟΣΚΟΝΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν ευπατρίδης ως γνήσιος αστός και Παναθηναϊκός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι για τον καθένα μας που γίνονται ορόσημα στη ζωή μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε ΑΣΚΑΡΔΑΜΥΚΤΙ
    ειλικρινά μένω άναυδος από το θράσος σου
    δεν έχω συναντήσει άλλον άνθρωπο σαν και εσένα.
    προφανώς δεν σέβεστε τίποτα
    πιθανόν ούτε και τον εαυτό σας
    λυπάμαι
    από εδώ και εμπρός
    τίποτα δεν έχω να σου πω
    λυπάμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι κακό είπα πάλι;
    Ευπατρίδης είναι ο αριστοκρατικός και μεταφορικά ο έχων ευγενείς τρόπους, ο άνθρωπος που δεν κυριεύεται από μικρότητες!
    Αστός είναι ο ανήκων στη μεσαία κοινωνική τάξη, ο φορέας συντηρητικής κι όχι επαναστατικής ιδεολογίας.
    Παναθηναϊκός είναι ο οπαδός της γνωστής ποδοσφαιρικής (κι όχι μόνο) ομάδας των Αθηνών!
    Βέβαια, εσύ τον γνώριζες καλύτερα, αλλά δε νομίζω ο εκλιπώς να ήταν ούτε μαουνιέρης, ούτε μπολσεβίκος, ούτε Ολυμπιακός!
    Πού είναι το κακό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!
    Είσαι τυχερός που γνώρισες έναν άνθρωπο που κατάφερε και σε κέρδισε και αποκόμισες απο αυτόν μικρές καθημερινές,και για αυτό πολύτιμες στιγμές.
    Καλό του ταξίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε