03 Ιουνίου 2008

Κενόν πλην μιάς νεαράς

Σήμερα υπάρχουν φαντάσματα,


το σπίτι γέμισε δράκοντες,


το μυαλό μου γέμισε, από νευρικές απολήξεις πτωμάτων.


Σήμερα κάνω παρέα με τον Εμπειρίκο και ιδίως με την Κυρία Κατερίνα Γώγου,


σήμερα θέλω να σπάσω τα όρια μου,


είναι πρωτόγνωρα ... χωρίς αλκοόλ....


Σήμερα έχω στο μυαλό μου τα πάντα και τίποτα, όπως πάντα.


Μακρυά η μικρή μου, στα ψηλά όρη της Ευρυτάνικης γης,


ενώ τα πτώματα στοιχιώσαν το δώμα, προσπαθώ να κρατηθώ από το όνειρο.


Έχω ζάλη σήμερα, μεγάλη ζάλη,


έσπασα τα όνειρα και τις φαντασιώσεις μου ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ.


Μονάχα αυτό το κορίτσι απάνω εκεί,


πόσα πτώματα θεέ μου σπαρμένα παντού....


Πόσα κλάμματα ετοιμοθανάτων,


πόσες ηδονικές κραυγές, από στόματα κλεισμένα με μαξιλάρια!!!!!!


Λες και ο έρωτας και η ηδονή, πρέπει να μένουν υπόκοφες κραυγές, 5 τετραγωνικών μέτρων.


Σήμερα είμαι χαρούμενος κατά βάθος πλάτος ύψος....


Βρήκα τον λόγο μου τον κεκριμένον, τον ιδιοτελή,


πόσα όνειρα πόση ανάγκη για μοναχικότητα


πόσα κλάματα και φόβους.....


Πόσα αστέρια και φουσκονεριές και κραυγές,


πόσα αδιέξοδα διεξοδικά αναλύονται την μέρα τούτη.....

7 σχόλια:

  1. ..Ποσα πτωματατα και ποσα μοναχικα βλεμματα σε αποτομες κορφες ανοητα απιλητικων βουνων.
    Ποσα ονειρα και ποσοι φοβοι κλεισμενοι σε βροχερα απογευματα της Ευρυτανικης γης.

    ΜΟΝΗ.


    Χωρις πτωματα..γιατι φροντισες προσφατα να τ'αναστησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααααααααα
    κατι επαθεςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε παιδιά έλεος! Σε νοσοκομείο δουλεύει η κοπέλα ... για πτώματα θα μιλάμε;

    Τι θα γίνει μ' εκείνο το εν τω δώμα επιτραπέζιον παίγνιον; Θα τα κουνήσουμε καμιά φορά τα "κόκαλα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. akrat gia na eyxitho kalo mina perasa.
    Ligo me mperdepses me tin anartisi osu auti.
    Mipos tha prepei na anysixoume???

    Episis Kalo vrady kai kalo kalokairi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aδερφέ δεν μπόρεσα να κατανόησω το σχόλιο σου... Πολύ βαθιά γραφή αυτή η δημοσίευσή σου
    Αλήτις

    http://alitispress.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα, έλα ,μη μου στενοχωριέσαι. Το πολύ πολύ κάνε ένα ταξιδάκι να την δείς. Και τι τη Θέλεις την Γώγου? Παναγία μου,( κάνω τον σταυρό μου).
    Όλα θα περάσουν όλα....
    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε