10 Μαΐου 2008

Εχτές έμαθα τι σημαίνει ντραμ στο Rock....

Όλοι γνωρίζουν τον Παπαθανασίου και τον Ντέμη Ρούσο αλλά λιγότεροι (φυσικά οι πολυπληθείς φίλοι που ψάχνονται...) γνωρίζουν ότι μαζί τους στην μεγάλη Rock μπάντα τους Aphrodite's child συμετείχε ένας εξαίρετος ντράμερ ο Λουκάς Σιδεράς και ο Αργύρης Κουλούρης...
Εδώ και χρόνια ήξερα δια μέσω του φίλου μου ότι σαν καθηγητής του στην μουσική ήταν εξαίρετος μιας και ο φίλος μου έχει κάνει άλματα...
Εχτές είχα την υπέροχη τύχη να απολαύσω τον Λουκά Σιδερά στο group που έχουν σε live. Το live έγινε σ' ένα υπέροχο χώρο πίσω από την θύρα 14 του Παναθηναικού. Ένα υπέροχο άκρως επαγγελματικό live με εξαιρετικά κέφια από όλη την μπάντα (το όνομα τις οποίας ξεχνώ γμτ τα γηρατειά..). Αλλά εμένα μου έμεινε το ντραμς του κ. Λουκά Σιδερά. Άφθαστο. Είχα από την εποχή των Last Drive (ένα Αμπελοκηπιότηκο παγκόσμιο group...) είχα να ακούσω τόσο καθαρό ευκρινές ντραμς.... Φυσικά έπαιξαν ένα ροκ rythm and blues που εμένα πλέον δεν μου αρέσει μετά το 1980 που άκουσα το punk... αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορώ να απαξιώσω αυτό το είδους μουσικής (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΑΜΑ ΣΠΑΝΙΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΑΝΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΑΝ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ...)
Πολλά θα μπορούσα να πω για τον κ. Λουκά Σιδερά αλλά θα ήταν από τρίτο χέρι μιας μιας και πρώτη φορά χαιρετιθήκαμε (και είχα την τιμή να γνωρίσω και να σφίξω τα κάθυδρα χέρια του).
Ας απολαύσουμε όμως στιγμές από τους Aphrodite's child που τίμησαν το Ελληνικό ροκ. Γιατί ανάλογα με το μέγεθος τις χώρας είχαμε και έχουμε υπέροχους ρόκερ...


εδω βλέπετε τον κο Λουκά Σιδερά...
Embedding disabled by request
και να μερικά για τον γκρουπ που ίσως βοηθήσουν...
http://siteseein.gr/2006/10/aphrodites-child-666.html
http://www.kavalanet.gr/magazino/news/EpZllEZVuFSCOLrzEQ.php
ε διάολε τα υπόλοιπα ψάχτε τα....

5 σχόλια:

λαλατε