15 Μαΐου 2008

Πως το χάσαμε το παλληκάρι? Ήτανε νιός και όμορφος είχε τις χάρες όλες... ¨Η οι ιστορίες ενός βουκολικού δράματος.... Ή επίσης ¨Ελληνες γρηγορείτε...

H ημέρα είναι αποπνυκτική. Από τους απειλιτικούς χειμάρους, κατεβαίνουν νερά έτοιμα να καταπιούν τις εκατοντάδες κατσίκες, που τρομαγμένες ψάχνουν τόπο να προφηλαχθούν από το αναπάντεχο κακό.

Από κάτι έργα εξηλεκτρισμού και υδρεύσεως, από την Ομήρου, κατέρχονται απειλητικά καδρόνια μπάζα και κομμάτια, απαραίτητων δια τα έργα, υλικών.
Όμως εγώ έχω εμπιστοσύνη στο δοκιμασμένο ζωντανό μου. Μαζί έχουμε περάσει τόσα και τάσα... Από τους ηλιοκαμένους λόφους του Λυκαββιτού, από την χιονισμένη Αμερικής, τις κακοτράχαλες παραλίες του Αλίμου.

Τριακόσια εβδομήντα πέντε άλογα μέσα στην υπέροχη λαμαρίνα... Μια ημέρα ένα σύνεεφο υψώθηκε στην Πατησίων όταν εκατοντάδες opel, mazda, με έπνιγαν. Πάτησα, το γκάζι ενώ η αδρεναλίνη είχε φτάσει στο απροχώρητο... Και ως δια μαγείας η Porse cagien μου χωρίς καν να με στεχαχωρίσει με έσωσε κάνωντας 35 μέτρα χωρίς να κοπιάσει... Η γλυκιά μου φοράδα, έστριψε δια μαγείας στην Σίνα και τσαλαπατώντας κάτι παπιά και κάτι ψιλοφρίκουλους χίππυδες φοιτητές ξανοίχτηκε προς τα πάνω, με αποφασιστικότητα. Στόχος η πλατεία Κολωνακίου.

Έσκιζα την απίστευτη άγρια φύση της Σκουφά και από τα παρακείμενα σαλούν έβλεπα τις λάγνες πονηρές αισθησιακές ματιές άγουρων καουμπόισων που φαντασιωνόντουσαν ένα λάγνο μέλλον μέσα στην άγρια ζωή των ηλεκτρικών συσκευών Bosh, βλέποντάς με να παίζω χαριτωμένα σαν μικρό αμούστακο αγόρι στην 85 ιντσών πανοραμική μου plasma τηλεώραση το αγαπημένο μου playstation.. Μμμμ να τους κάνω άγριο σεξ μια φορά το χρόνο και αυτές καθισμένες ανάσκελα να έχουν σίγουρα το δωράκι τους ... ένα ταξίδι στο μακρινό σαλέ μου στις πλαγιές τις άγριας Ελβετίας... Και εγώ αγκωμαχόντας με το εγγυημένο βάρος των 125 κιλών, ταισμένος από τα άγρια τσιμπούσια του Hilton τις Μεγάλης Βρετανίας να προσπαθώ να εκπληρώσω αυτό που η μαμά με έμαθε... Να είμαι άντρας....


Όμως εγώ ήξερα τη ήθελα εκείνη την ημέρα. Η συνάντησις είχε κλειστεί τρεις ώρες πιό πριν από τις οικονόμους μας. Ξεκίνησα από το κτήμα μου της Καλλιθέας αφού ο μικρός είχε ταίσει το μωρό μου το υπέροχο άτι μου με όλο το υγρό πυρ του παρακειμένου χανίου, τόσο που θα μπορούσε μια φτωχή οικογένεια να ξεπληρώσει το στεγαστικό της δάνειο για δύο και βάλε μήνες. Δεν βαριέσαι και εγώ κάποτε ξεκίνησα από χαμηλά. Ο δον πατήρ με έβαλε να δουλέψω σε όλες τις εργασίες που μπορείς να φανταστείς... Δούλεψα σκληρά στην φάρμα του στο Λιχνεστάιν διευθύνοντας από εκεί όλες τις υποθέσεις της βορείου Αμερικής. Θυμάμαι... τι να πρωτοθυμιθώ... αχ ας θυμηθώ μόνο την αγκαλιά της Χέλγκα και την ψωλή του Φριτς... μμμμμ..... Στην εργασία μας όμως...


Λοιπόν αυτός ο γελαδάρης από την Γούβα Υμητού πάει να μου κλέψει ταν αρχιεπιστάτη μου που εποπτεύει τα ζώα που στρίμωξα στην Πανεπηστημίου... Αυτό δεν μπορεί να περάσει έτσι... Το ραντεβού είναι θέμα τιμής στο γκέυ σαλούν ο Αλέκος? Λες να το ξέχασα? Αμέσως στέλνω με το ΝΟΚΙΑ περιστέρη μου αξίας 6000 ευρώ μήνυμα στην οικονόμο μου η οποία (λες να είναι κομμουνίστρια????) δεν μου απαντά τρεις ολόκληρες φορές... Αμέσως το σημείωσα σε ένα παλαιόχαρτο αξίας 3000 ευρώ που το λένε laptop...Νευριασμένος πατάω τα γκέμια και η Porce αφηνιάζοντας προσπερνά ένα ψωραλέο jeep αξίας 100.000 ευρώ και ωωωωωωωω..
Τι ατυχία γαμώτο ξαφνικά μπροστά μου ένας μακρινός θείος με μια ξευτίλα mercedes περσινή αξίας 200000 ευρώ μου βγαίνει από δεξιά ενώ από τα σαλούν κάτι ξέκωλοι γκέυ παρασύρουν κάτι τραπεζάκια από το αριστερό σαλούν... Θεέ μου κράτα porce μου τι να κάνω? Να πιαστώ από τα δύο σίδερα που δένουν τα γαμημένα αργόσειρτα τρόλλευ αυτοί οι χεσμένοι αραμπάδες που σέρνουν τους εξαθλιωμένους εργάτες ... Ναι αυτό θα κάνω...




Αθηναικό πρακτωρείο ειδήσεων....
Για άγνωστους λόγους ως την στιγμή εσημειώθη βραχυκύκλωμα στις γραμμές του τρόλλευ.... Διενεργείτε ΕΔΕ...



Ελληνικό πρακτωρείο Ενημέρωσις....
Άτυχος υπέρβαρος πλούσιος ευρέθη με εγκαύματα ολοσχερή έξω από πανάκριβη cagien porce, εν μέσω ενός πρωτογνώρου μποτιλιαρίσματος και ανεβασμένος, στις γραμμές παροχής ηλεκτρικού ρεύματος της γραμμής τρόλλευ Πατήσια Αμπελόκηποι...

Ζητείτε ελπίς......

14 σχόλια:

  1. Σε τι καυστικες, πικρες και μελαγχολικες σκεψεις μας σπρωξανε και παλι....Βηθεια.
    Ναι ναι.Ζητειται ελπις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Ζητείται ελπίς...»

    Ο ευρών αμειφθήσεται!

    Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που τα βρίσκεις..χα..χα..
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. exoaptonkyklo
    καλημερούδια... μα τι λες ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΓΙΕΝ... χιχι

    το τέρας της αμάθειας...
    τελικά εσείς ξέρετε πολλά... που το ξέρετε ότι με κυνηγούν? .....

    Σοφία... στην ΑΘήνα μες στο κέντρο φύτρωσε ένας ακρατ... εγώ τα γράφω... εξάλλου από τα εξώφθαλμα ορθογραφικά και άλλα λάθη (πάντα όλα γράφονται εκείνη την στιγμή... χωρίς ρετούς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν προλαβαινω να διαβασω, αλλα μια καλημερα κοχυλενια θα την αφησω και ενα ευχαριστω που ηρθες στο καλοκαιρινο καινουργιο blogaki μας .
    φιλια πολλα.
    κερναμε απο το πρωι ως το βραδυ , απο καφεδακι μεχρι ποτακι.
    σε περιμενω να μας ξαναρθεις αμαρτωλε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πότε θα τεθεί το θέμα της αυτονομίας του Κολωνακίου; Μην μπλέκει ο λαουτζίκος από το Βύθουλα με τα Καγιέν...

    Τις καληνύχτες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιγά, καλό μου, και σκιάχτηκα να το διαβάσω, η έρμη! Να στο πω και κρητικά; Ίντα 'παθες; Ίντα σ' ηύρηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριλίτσα, μην ανησυχείς κορίτσι μου ... είναι σε καλά χέρια ο άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. aliki
    καλοκαίρι ήρθε να μην ξανάρθω?


    askardamikti... εγώ δέχομαι ότι είμαι του ψυχιάτρου .... άλλοι μήπως πρέπει να σκεφτούν το νόημα της υπάρξεώς τους? ρωτάω ο καημένος...

    το τύπος της αριστεράς...
    έλα ντε....

    marila... μην αγωνιάς... νάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο Κολωνάκι τελικά έφτασες; 'Η σε πρόδωσαν τα ...ζώα σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δικέ μου, δεν είσαι "του" αλλά "της" ψυχιάτρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι θα γίνει ρε μεγάλε; Θα δημοσιεύσεις τίποτα για καμιά σέχτα; βαρέθηκες;
    Το ΣΚ κερνάω καφέ Μαβίλη ή Εξάρχεια... κανόνισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε