21 Ιανουαρίου 2008

Μωρέ τι μας λες Κα Κανέλη?? βουλευτίνα του λαού.....

Υπάρχει κάποιο τελικά ιερατείο που δίνει άφεση αμαρτιών σ' ότι λέει η κα Κανέλη? Η αλήθεια είναι ότι κάτι μου μυρίζει και με την κα Παπαρήγα και γενικότερα στο ΚΚΕ γύρω από το θέμα του σκανδάλου που έσκασε σε όλη την κοινωνία... (Ζαχοπουλιάδα...)
Και ξεκινάμε αν αναλύουμε τοποθετήσεις κας Κανέλη με αφορμή τον Παναθηναικό... Είπε για 200!!!????? ολόκληρη θύρα 6 και 7 και αυτή είδε μόνο 200 ότι ασκούσαν υβριστική κριτική στον κο Τζίγκερ.... Και δεν είδε δύο φορές που όλο το γήπεδο χειροκρότησε τους 2,500 οπαδούς που εν χορώ τα έσουρναν στον κο πρόεδρο...
Και είχε την ανάγκη η κα Κανέλη να σώσει τον Τζίγκερ?????
Γιατί?? τέτοια πρεμούρα??
Και είπε ότι οι 200 της θυμίζουν dvd... να σου πω εγώ κα Κανέλη τι μου θυμίζουν εμένα οι δηλώσεις σας?? μπα... ας το αφήσουμε....
Εκτός από την ορθοδοξία σας θέλετε να σώσετε και τον κο Τζίγκερ? (οφείλω να πω ότι έχουμε στην ορθοδοξία κάτι κοινό και κάτι μακρινό .... εγώ μελετώ την ορθοδοξία αλλά εγώ δεν πιστεύω... στους επουράνιους θεούς σας....)
Βρε έχουμε κουζουλαθεί εντελώς.... η αριστερά υπέρμαχος των εφοπλιστών......
Βρε που καταντήσαμε....
Είχαμε τους γάβρους που μπαίνανε όλοι αυτοί οι ψευτοαριστεροί (ρε κάτι μπηνελίκια που θέλω να ρίξω...) κάτι Φασούληδες κάτι Ανδρουλάκηδες κάτι Αναστασιάδηδες κάτι Κωστοπουλαίοι που είχαν ένσημα αριστερού...... και το παίζουν ψευτοδιανοούμενοι και εξυπνάκηδες και παραμύθιαζαν τους καημένους τους ολυμπιακούς ότι δήθεν είναι η ομάδα του λαού.... και τώρα μας έρχονται και σε μας τους βάζελους???
όχι ρε μακριά τζους...
εμείς είμαστε παναθηναικοί (καλό θα ήταν να μην ασχολούμαστε....) γουστάρουμε και δεν αμολάμε ιδεολογικές καρικατούρες για να μολήσουμε μελάνι θολούρας....
είμαστε βάζελοι χωρίς ιδεολογικές αναγωγές.....
αμάν πιά που μπλέκετε την αριστερά σε μ.....ς ενοχοποιημένοι νάνοι..

6 σχόλια:

  1. H κυρία Κανέλλη και οι περισσότεροι εκει στο ΚΚΕ, έχουν καταντήσει-με όλο το σεβασμό- γραφικοί. Δεν ξέρω για πιο λόγο η συγκεκριμένη βουλευτής στηρίζει τόσο απροκάλυπτα το Τζίγγερ...Θα χει τους λόγους της. Αυτό που ξέρω είναι πως έχει σίγουρα πρόβλημα με τους αριθμούς...200 άτομα μόνο φώναζαν χθες; Ή δεν ξέρει να μετράει ή βρισκόταν σε άλλο γήπεδο.

    ΥΓ Όλα τα χαμε στον ΠΑΟ, οι κομματικοί νταβατζήδες μας έλειπαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Akrat,πέρασα να σου ρίξω μια καλησπέρα και βρήκα να με περιμένει ένα κοκτέιλ από ποδόσφαιρο(που έχω την απόλυτη άγνοια)και πολιτικής (που κάτι ψιλά σκαμπάζω).Διαβάζοντας όμως το άρθρο σου και αφού ενημερώθηκα με μια βόλτα στον γούγλη για τα σχετικά(η περιέργεια..περιέργεια) μια απορία έχω.
    "Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι";
    Κάτι τέτοιες "παπάρες" που έλεγαν και έπρατταν ήταν η αιτία να αποχαιρετήσω την αριστερά(μέσα-έξω) προ πολλών ετών δηλώνοντας πλέον "ανένταχτη" και βάζοντας μέσα στη βαλίτσα μου φεύγοντας, μόνο την αρχική ανθρωπιστική της ιδεολογία και κάτι σημειώσεις από το "Κεφάλαιο" του Μαρξ που όμως κάπου μου έπεσαν κατά τη μεταφορά και τις έχασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. theodoras 13 καλημέρα σου.... εγώ δεν έχω πρόβλημα με τις κομματικές ταυτότητες γιατί όλα είναι μέσα στην ζωή... αλλά μου αρέσει αυτό με τους νταβατζήδες που λες... εύχομαι πάντα να έχεις μια ανεξάρτητη φωνή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ
    είναι ωραίο που περάσατε και ρίξατε μια ματιά ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ μου...
    αλλά να σου πω κάτι .... όχι μόνο πολιτική και ποδόσφαιρο... αλλά και ποιηματάκη είχα... πλήθος τα πάθη...
    Είδες τι κάνουν οι μετακομίσεις??
    γι αυτό χρειάζετε ρίζα... σταθερή ρίζα και πέταγμα στα φύλα... θρόισμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πού είναι το πρόβλημα μεγάλε;
    Η Κανέλλω είναι με τον Τζίγκερ κι εσύ με τον Βγενόπουλο και τη Μιγκ!
    Χέρι χέρι με την Κανέλλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε